Mercedes влага повече в електромобили, иска да изпревари BMW и Audi
В този блог: ИД на Daimler Дитер Цетше обяви, че Mercedes-Benz ускорява разработките на електромобили.
Automotive News цитира Цетше от среща с анализатори в четвъртък, който е казал още, че “Ние пренастройваме плановете си в това направление”…
Думите на Цетше идват в отговор на настъплението на Tesla, но на и Audi, където вече работят по електро SUV с по-голям пробег (400-500 км) за 2018 г.
Според Цетше, “Много е важно да се уцели правилният момент. Като тенденция, ние вече сме по-настъпателни по отношение на електромобилите”. Ще имаме възможност да разберем точно какво има предвид Цетше по време на автосалона в Париж през октомври, където Mercedes ще представи изцяло нов електрически модел.
Главният разработчик на Daimler Томас Вебер каза миналия месец, че този електрически прототип ще осигурява 500 км пробег и ще излезе на пазара преди 2020 г.
Същественото от срещата в четвъртък е, че по думите на Цетше Daimler увеличава разходите за проучвания и разработки, които той очаква да надхвърлят значително заложеният миналата година бюджет от €6.6 милиарда. През 2014 г. са инвестирани €5.7 милиарда.
Важно е да уточним, че в този бюджет влизат разработките и на други алтернативни задвижващи системи, като плъгин хибридите и най-вероятно водородни коли, от които компанията определено не се е отказала. С нови инвестиции в завод за батерии, Daimler може да направи още по-сериозни постъпки в тази посока (наскоро VW обяви, че има намерение да строи гигафабрика за батерии), за силно намаляване на зависимостта от азиатските производители на батерии.
Последните данни показват, че Daimler изостава малко от основните си конкуренти по продажби, “Ние вярваме, че можем да изпреварим BMW и Audi преди 2020,” коментира Цетше за германското списание Wirtschaftswoche. Това включва електромобилите.
Изглежда в германската електромобилна битка скоро ще започнат да прехвърчат искри.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (54)
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Позволете ми да предскажа, че рекламирания от Мерцедес 500 км пробег, ще се окаже в реалност около 400 км.
Нещо като с разхода на лимузините им.. Ес класа 350 д 4 матик се рекламира с разход 5.9 , а в реалност под 8 не може да падне..
Та и техните електромобили вероятно ще са мерени само по надолнище..
Поне американските тестове дават реалистични резултати, а не фантасмагории..
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Има нещо такова – точно затова го пиша 400-500, че тези 500 вероятно са по официалния цикъл, а реално вероятно ще са 400 км. Ако пък са 500 – супер! Да видим.
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Тия 500км най-вероятно са по NEDC. Това е горе-долу колкото пробега на Тесла Model S 75D. За сравнение Model S 90D има 557 км. пробег по NEDS – тоест, модела на Мерцедес още не е излязал а вече изостава от конкуренцията 🙂
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Вярно е, ама и на това се радвам, само да започнат по-скоро да правят повече електромобили, че ми се дави душицата от техните дизели на всяко излизане с туизито или пеша 🙁
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Инвеститорите искат отговор на Модел 3 от големите производители. Много ме дразнят тия измислени тестове на NEDC, дано ги променят.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.
Вероятно ще покажат концептуален модел от който ще произте че нещо практично чак след 2-3 години.
Всичко се бави умишлено с цел да се извлече максимума от дизеловата технология. Добре че е Тесла иначе ще си бръмчим с дизеларките докато не свърши петрола.