Куп желаещи за камиона на Tesla (очакван след две години)
В този блог: Елон Мъск потвърди, че Tesla ще покаже електрически камион през септември…
Според Мъск това дори ще е работещ прототип и първоначалният интерес към камиона е огромен…
По думите на Мъск, “вече го показахме на множество организации, които купуват камиони от тежкия клас и всички го харесаха много – просто искат да знаят колко могат да купят и колко скоро”.
Тези неща Елон каза по време на поредната среща с инвеститори и добави, че Tesla включва транспортните компании в процеса на разработка и дизайн на камиона. Така най-големите клиенти за камиона помагат той да бъде изработен спрямо техните нужди.
След това е въпрос на увеличение на производството, което според Мъск ще се случи в рамките на 18-24 месеца. Звучи ни доста скоростно като за компания, която няма никакъв опит в производството на тежки камиони. Но и с коли нямаха опит, пък напредват много бързо.
Един друг любопитен факт за камиона беше, когато Мъск обяви, че камионът ще се задвижва с електромотора на Model 3. Да, няма да е само един, а може би 4 или дори 6, но ще е същият агрегат.
Това ясно, но каква ще е батерията е абсолютна загадка. Ако следваме идеята с електромотора единствено ни идва на ум, че може да напъхат в шасито повечко от батериите като тези за Model S (X), даже както са си с опаковката, без да я променят. Ще научим през септември или може би по-рано от някоя Мъск туийт серия.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Според мен пък, ще има батерии и в пода на ремаркето, а не е изключено да има двигатели и на неговите оси, освен на всички оси на влекача. По този начин ТИРа няма да закъсва при никакви пътни условия и ще е много по-стабилен. Освен това, рекууперацията при спиране ще е много по ефективна.
Многото двигатели са добра идея. Моментната мощност не е проблем дори за един двигател, но за много кратко време той ще прегрее. Ако един автомобил ускорява за кратко, а след това двигателя работи в много по-облекчен режим, то при товарните автомобили и ускорението е по продължително и последващите нужди от мощност са по-големи, веднъж заради тонажа, и втори път заради голямото челно съпротивление.
ПП
Повече на брой двигатели, освен че ще осигурят по-голяма мощност и по-висок въртящ момент, ще могат по-лесно да се охлаждат, а от друга страна ще работят на и под номиналната си мощност, която могат да поддържат неограничено време, което за товарни автомобили пътуващи на дълги разстояния е много важно, особено в горещо време.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
Съмнява ме да има двигатели и батерии в ремаркето, поради начина на ползване на много от камионите. Камионите често спират в склада откачат ремаркето, закачат друго ремарке и тръгват. Не стоят да чакат същото ремарке да бъде натоварено/разтоварено.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.
И какъв е проблема? Тъкмо няма да се налага нито да чака смяна на батериите, нито тяхното зареждане.
Не знам къде живееш, но в Европа проблемът с времето не е за товарене и разтоварване, а в това че шофьорите трябва да правят задължителни почивки. Товаренето и разтоварването го съчетават с някоя почивка, за да може после да карат повече километри без прекъсване. С въвеждането на автономни превозни средства, този проблем също ще се реши, защото камионът ще трябва да спира единствено за зареждане, товарене и разтоварване.