До края на годината 200 кВт безжично зареждане от Momentum Dynamics

Momentum-dynamics-bezzhichno-zarezhdane-elektrobusi

До края на годината 200 кВт безжично зареждане от Momentum Dynamics

Momentum-dynamics-bezzhichno-zarezhdane-elektrobusi

В този блог: Momentum Dynamics твърди, че до края на 2016 г. ще изработи система за 200 кВт безжично зареждане.

Важно е да уточним още отначало, че става дума за технология за зареждане на електробуси. Според изпълнителния директор на MD Андрю Дага, компанията вече е разработила 25 кВт и 50 кВт зарядни системи за стратегически партньори в авто брашна през 2015 г…

Сега в Momentum работят по този супер скок в безжичното зареждане, за постигане на 200 кВт мощност. Според екипа “това е естествен прогрес за задоволяване на критична пазарна нужда”. И нещо още по-впечатляващо – вече се работи и по системи с още по-висока мощност.

Тази година MD планира да достави две безжични зарядни системи на общински агенции в САЩ – на този етап липсва информация за потенциални доставки за европейския пазар.

С така обявените 200 кВт безжично зареждане супер постижението от 20 кВт мощност направо изглежда миниатюрно. То обаче е за електрически коли и си е изключително, като и екипът на ORNL ескпериментира със система с по-голяма мощност – 50 кВт.

За да стигнем един ден до масово безжично зареждане на електромобили задължително ще ни трябват и стандарти. По един от тях – SAE J2954 – вече се работи.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • firesword Reply

    Тези ако направят 200квт зарядно до края на годината шапка им свалям 🙂 Пък било то и само за електробуси. Наистина ще запълнят една голяма празнина. Мисля си , след като са посочили че имат вече 50кв зарядно, а шасито на буса е дълго , дали няма да сложат 4 зарядни едно след друго, и електробуса да се позиционира в/у тях 🙂 М/у другото днес като се возих на един от новите тролеи Skoda Bludrive, му изпаднаха щеките. И шофьора не можа да ги оправи бързо, а беше одръстил 5те кьошета, и запали некъв агрегат вътре , двигател ли. И така докрета до следващата спирка, където не пречеше на движението и спокойно си оправи щеките. Зе мене беше изненада, че имат таква опция тези тролеи, със сигурност оскъпява много, но пък е адски полезно. Та не знам двигател ли има вътре или просто агрегат да зарежда батериите….

    April 19, 2016 at 7:15 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm
  • mumojem Reply

    Мда, хибриден тролеец – има малък дизелов мотор точно за такива аварийни случки 🙂

    April 19, 2016 at 7:20 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *