И на Симеоновско [шосе] правят електро велосипеди

В движение електромоторът на този електровелосипед се върти и без 'подаване на газ'

И на Симеоновско [шосе] правят електро велосипеди

В движение електромоторът на този електровелосипед се върти и без 'подаване на газ'

Като си обикаля човек насам-натам, може да види много неща. Ако кара колело е и доста маневрен. Няма да се жалвам от липсата на инфраструктура по въпроса, по-скоро бих работил постоянно, за да спомoгна за нейното разрастване. Алеи, знаци, но и уважение към хората, каращи велосипеди.

Един такъв човек е Юлиан от EcoPowerSport, към когото тези дни исках да намина с моето обикновено колело, но планът за деня се промени и мръднахме ‘отборно’ с кола до Симеоновско шосе. Номерът не го знам, ще го намерите в сайта на фирмата. Отидохме да видим как го кара Юли с електро колелата, които продава и си прекарахме много приятно при него – мястото е в нова сграда, готино е. Ясно е, че искахме да видим някое ново електро колело, да видим има ли нещо по-интересно в технологията и в ‘екстрите’ и не останахме с празни ръце…

Електрo веслосипед Focus визитка
Двигател, безчетков – в предната главина 250W
Батерия – в задната главина 10Ah, 36V, Li-ion
Пробег с едно зареждане на батерията 40-50 км
Максимална скорост 25 км/ч
Трансмисия Безстепенна
Сензор на педалите  
Зарядно устройство  
К-т ръчки за спирачки с ел. прекъсване на мотора  
Регулатор на ускорението (throttle)  
Предни диодни светлини  

Не сме някакви отявлени супер спецове по електро колелата, та определено се изненадахме от няколкото чудесни функции на велосипеда, който си избрахме Юли да ни покаже. Focus мокус и ето го – изведен пред магазина. Класика в рамката, нищо фрапантно, просто хубаво стилно колело от германската марка Focus. Който разбира, тук се спира, вероятно ще кажат някои хора като чуят това име и колелото наистина изглежда солидно и качествено.

Електрическата част е това, обаче, което ни учуди. Пошегувахме се, “Това ли е батерията”, посочвайки малката черна кутийка, закрепена за рамката, но батерия всъщност липсва. Не съвсем де, но в ‘отделен вид’. Намира се в задната главина. Да, точно там. Предната пък е самият електромотор с мощност 250 В.

Едно от нещата, които най-много ни впечатлиха е, че няма нужда да се върти ръчката за ускорение (throttle), когато се изкачвате или иначе казано няма нужда да му ‘давате газ’ на електро колелото, за да се върти електромотора. Просто е добавено и по-интелигентно решение със сензори в педалите. Въртите и това ‘казва’ на електромотора ‘да ви помага’. Може дори да не държите ръчката, а така и се движите.

Спирачките пък, и по-скоро ръчките им, могат да изключват двигателя при натискане. Викай му електрическо прекъсване на двигателя, което ни напомня на изключването на автопилота, когато натиснеш спирачката.

Икономията е важно нещо и за да пести енергия, електрическият Focus си има предни светодиодни светлини, а малък стилен датчик показва колко ‘сок’ ви остава в Wink батерията задната главина. С пълна ‘главина’ ще карате 40-50 км, а максималната скорост е ограничена на 25 км/ч.

Всичкото това оборудване се продава в комплект, но за да е по-качествена работата, оставяме на Юли да ви обясни всички подробности и пропуснатите от нас функции. Просто минете през магазина на Симеоновско шосе – има страхотни колела и добри отстъпки. Защото през пролетта ще идват още по-готини…

{becssg}ev/focuselektricheskivelosiped|width=600|height=450{/becssg}

eCars.bg

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *