Nissan отчита 14,000 LEAF 2 продадени само през октомври 2017
В този блог: Продажбите на LEAF 2 стартирана ха 1 октомври 2017 г. и Nissan вече отчита 14,000.
Това е комбинирано за целия месец в Япония и Европа и е доста повече от предишната също впечатляваща информация за 9,000 поръчки. Nissan също така публикува информация за проблемите предизвикали забавяния в регистрациите на голям брой коли, които иначе са платени изцяло…
През октомври получихме покана за представянето на LEAF 2 в София и е редно да кажем, че екипът на Renault Nissan България явно е положил доста усилия да осигури демо кола само месец след предстаянето в Япония. Тя дори беше с десен волан и противно на предварителната информация беше изложена след това на щанда на Nissan на софийското автошоу.
На този етап Nissan води с много пред другите автопроизводители. За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3. Разбира се, между Tesla и Nissan има разлика, в много отношения.
Според търговския директор на Nissan Асако Хошино, компанията е продала 9,600 LEAF 2 в Япония и това са изцяло платени коли, не просто с депозити. Имаше някои несъответствия в отчитането, защото Nissan е водела някои коли вътрешно като продадени преди те да бъдат доставени.
Заради проблемите, за които стана дума, имаше временно спиране на производството от 19 октомври, в резултат на което са спрени доставките за Япония (намалени са наполовина). Миналия вторник компанията поднови доставките от пет от общо шестте си завода и изглежда временните спънки са преодолени.
С наближаването на Коледа очакваме още доста LEAF 2 продажби (стига производството и доставките да вървят добре), но засега не получаваме информация от Renault Nissan България кога ще стартират продажбите у нас. Все още няма и цени и опции за България.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (45)
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
По данни на Омникар Ауто продажбтие ще стартират към второто тримесечие другата година.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
Да, някаква индикация е определено, очакваме и още подробности.
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
За сравнение, в първия месец (декември 2016) GM продаде 579 Chevrolet Bolt електромобила, а Tesla успя с 30 броя Model 3.
Хмм.. модел 3 през декември 2016?
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Не става въпрос за продажби а за поръчки! Тия 14,000 коли все още не са произведени и доставени на купувачите!
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.
Мда, обмисляхме да вземем един нов нисан, но това несериозно отношение на омникар ни отпрати към стария нисан за година, 2 и да почакаме 60 квч батерията. И дори тогава сигурно може да си го вземем от Германия, тъй като там има стимул и е възможно да е осезаемо по-евтин. И това не е ясно, тъй като 5 човека да попитаме омникар, ще получим 5 различни отговора, а и на страницата все си седи оня скапан кашкай, докато в сайтовете в другите държави на първа страница е лийф.