Nissan Leaf 2018 отблизо с Бьорн Ниланд по планинските пътища на Тенерифе [ВИДЕО]
В този блог: Leaf 2018 обиколка из Тенерифе с Бьорн Ниланд.
Електромобилният корифей Бьорн Ниланд преди няколко седмици връткаше Kia Soul EV, за да демонстрира възможностите на колата в зимни условия в родната си Норвегия и от там право на юг към Тенерифе за тест драйв на новия Nissan Leaf 2018.
Както самият той споделя във видеото, новият Leaf надхвърля очакванията му. Ускорението е много добро дори при по-високи скорости, казва Nyland, който го приравнява към ускорението на BMW i3 и Chevrolet Bolt EV, но без моменталното изстрелване, което има в електромобилите на Тесла.
Leaf 2018 също така е учудващо тих, по негово мнение. Като една от най-добрите характеристики в новия LEAF той изтъква функцията e-Pedal, която ти позволява да шофираш само с един педал.
ProPilot системата също работи доста добре при магистрално каране и колата се движи доста гладко дори при по-високи скорости. Стига толкова приказки от мен има над 30 минути видео материал по-долу, в които той обяснява подробно всичко.
Приятно гледане!
{youtube}_uDU6Xxnv4o{/youtube}
Comments (9)
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.
Ех защо няма активен термо-контрол новата батерия. Ако 60 квч батерията не я изкарат със охлаждане, ще се гледа към други марки май. Така и така нивата им на оборудване нещо не ме радват особено.