Nissan Leaf таксита вече в 26 страни и 133 града в цял свят
В този блог: Nissan споделят интересна статистика за ефекта от техните Nissan Leaf таксита в глобален мащаб.
Все повече такси компании по цял свят започват да избират Nissan Leaf и да подменят старите си коли с нови по-ефикасни и икономични такива, и в резултат на това над 113 града в 26 страни по цял свят вече разполагат с електрически Leaf таксита.
Електрическата такси революция започна от японската компания Kikuyo Taxi, която подмени всичките си 12 автомобила с Nissan Leaf и e-NV200 модели, а през миналата година само в Европа бяха регистрирани най-малко 500 нови таксита.
Един от таксиметровите шофьори на Leaf успя да навърти 100,000 мили в рамките на две години (2013-2015), като за този период батерията на колата му бе загубила едва 2% от капацитета си.
Mark Richards, който работи като мениджър в C&C Taxis – компанията която притежава таксито навъртяло 100,000 мили споделя, че по тяхна статистика подменянето на старо такси с Nissan Leaf спестява около $13,000 на година в гориво и разходи за ремонт на колата, а C&C Taxis вече спестяват близо $100,000 на година след добавката на няколко електрически таксита в гаража си.
Nissan предоставиха и малко статистика за това как техните електро таксита се отразяват на околната среда и на джоба на хората в дългосрочен план.
Един от примерите за намаляване на вредни емисии, който дадоха беше с Япония, където 12 електрически таксита, които изминават общо 1,8 милиона мили в продължение на 4 години биха спестили 836 тона вредни емисии.
От както са пуснати в експлоатация такситата на Nissan Leaf са спестили 90,835 тона вредни емисии, а общите разходи за поддръжка са спаднали със средно 60%. От Nissan също така са изчислили, че компаниите използващи техните таксита са спестили близо 30 милиона евро в гориво досега.
С доказани бизнес резултати и икономии на разход такситата Nissan с нулеви емисии определено са по-умния избор. За милиони хора по целия свят, търсещи удобно пътуване с такси, возенето стана по-приятно изживяване както за пътниците така и за околната среда.
От 2013г. насам таксиметрови компании в Испания, Холандия, Унгария, Великобритания, Йордания, Мексико и Полша са подменили гаража си с електрическите таксита на Nissan. Днес таксита Nissan Leaf, e-NV200 или и двата модела – са в експлоатация в над 110 града по целия свят.
Намалените вредни емисии, значителните икономии и по-евтината поддръжка – плюс тихото и комфортно пътуване за пътниците – са повече от достатъчни парични и други такси компании по света да направят първа крачка към по-чисто и зелено бъдеще, споделят от Nissan в прес съобщение.
Ето какво споделят и някои от такси компаниите преминали на електрически Nissan Leaf за промяната
Amsterdam’s Taxi Connexion
{youtube}d2OfLRHVyyU{/youtube}
C&C Taxi, St. Austell, UK
{youtube}hxOoKY9DOps{/youtube}
Phoenix Taxi, Northumberland, UK
{youtube}pURgmHncwX0{/youtube}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно ми е какви са статистиките на КИА такситата, които се движат в София.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
Интересно е да. Ще пробваме да вземем информация от тях.
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂
браво на хората с иновативно мислене(и въобще с мислене)!
иначе сметките може да ги направи и някое дете:
цена на ел. кола – около 60 000лв, ако се приеме срок от 3г за цялостно изплащане се пада по 55лв/ден (60000/(3х365)), което, при 50ст./км = 110км на ден трябва да минава най-малко. Тези 110км са около 2лв, поради което не ги смятам.
Останалото е печалба за компанията! 🙂