Nissan LEAF no reservations оферта
В този блог: Nissan смята, че нямаш нужда от резервация и задръжки, за да си купиш електромобил.
Ако има нещо, което не сме виждали, това са над 400,000 резервации за кола 2 години преди да излезе на пазара. При това само за две седмици. Това е масовият електромобил на Tesla, но в Nissan имат електро оферта сега и с нова реклама акцентират точно върху това…
“No one should have any reservations about getting an electric car today”, е мотото на рекламата и (на английски) има двойно значение. Веднъж, че няма нужда да резервираш, защото LEAF можеш да си купиш веднага и втори път, че просто не бива да имаш задръжки да си купиш електромобил.
Сегашният вариант на Nissan LEAF не е с пробега, който Tesla обещава за Model 3. От началото на годината обаче LEAF получи нова 30 кВтч батерия и с нея може да се минават и над 200 км с едно зареждане. Поне стотина по-малко от Model 3 е, но наистина го има сега и двеста км си е доста прилично.
Другата закачка на Nissan e “Why wait when you can drive an all-electric LEAF now? And why drop $1,000 to stand in line when you can get $4,000 cash back and best-in-class range?” Това с $4,000 кешбек като че ли е по-скоро за щатите, но е оферта, която допреди година две нямаше за електромобили.
В Nissan изглежда залагат много на рекламата, защото според Autonews тя е пусната в петъчните издания на New York Times, Los Angeles Times, USA Today и The Wall Street Journal.
През 2015 г. продажбите на LEAF спаднаха с близо 43% спрямо 2014 и затова рекламата си идва на място. Моделът е вече на пет години и половина и очевидно му е нужно освежаване. То се очаква обаче през 2017 г., с още повече пробег. Преди време говореха за 250 км, но май ще е по-добре да се потрудят да сменят двойката с тройка.
Дали хората направили резервация за Model 3 не знаят за LEAF и рекламата би им повлияла? Това не е особено вероятно, но продажбите на електромобили за нас са изключително важни и за колкото повече LEAF продажби помогне новата реклама, толкова по-добре.
Наистина, просто няма причина да имаш задръжки да си купиш електромобил. А и както се познаваме у нас, не сме много по резервациите и чакането. Иначе казано, когато продажбите на LEAF стартират в България по-късно тази година смятаме, че търсене определено ще има. Да, най-вероятно на модела с 30 кВтч батерия.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (45)
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа 🙂
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …
хаха – много забавна реклама, … всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!
🙂
пс. а защо е толкова тъжна рекламата – най-елементарното правило в търговията е “за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!”, горкия “Нисан” – имат отчайващ маркетинг …