Nissan LEAF такси на 160,000 км с първите накладки
Wizzy, както го наричат в компанията C&C Taxis, има над 25,000 курса и е зареждан над 1,700 пъти на бързи зарядни станции, но батерията е в отлично състояние и колата още е с оригиналните накладки…
Това е причината C&C Taxis да добави още четири за общо пет 100% електрически Nissan LEAF таксита, плюс един Nissan e-NV200 Combi електро миниван.
Според управителя на автопарка на компанията Марк Ричардс, C&C Taxis очаква всяко от електро такситата да пести на фирмата по 8,500 паунда годишно, които иначе биха отишли за гориво и поддръжка.
Марк казва, че другите такси оператори често споделят, че малкият пробег и животът на батерията са сред основните фактори, които ги възпират от покупка на електромобили. Но когато от C&C Taxis отвръщат, че са направили над 100,000 мили с първия им Nissan LEAF и батерията е в идеална кондиция, другите остават без думи.
“Няма да е преувеличено да кажем, че Wizzy трансформира нашия бизнес. Беше си риск когато го купихме, но колата се изплати само за 24 месеца и сега електромобилите реализират супер икономии за бизнеса ни,” добавя Марк.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/
Ако и тукашните таксита возеха на цени като в кралството,то те щяха да се изплащат и по бързо.Разликата е в пъти.М/у другото очаквайте съвсем скоро чисто ел.такси и в София марка Киа соул
Опаа, KIA Soul EV такси в София – мяташ бомбата определено – нещо повече подробности?
(в английско возят на доста повече такситата – факт)
Опаа 2 големи бомби в една статия!
I.
2 г., 25 хил. курса, 160 хил км -> печат: ИЗПЛАТЕН!
1700 бързи зареждания (митът, че бързото зареждане съкращавало живота батериите – проведен тест, при който същите Нисани, зареждани само на 50 KW бързи зарядни, след 40 хил. мили губят едва 2 % повече капацитет от тези, зареждани на 3.3 KW
http://www.autoblog.com/2014/03/17/dc-fast-charging-not-as-damaging-to-ev-batteries-as-expected/ )
Дотук няколко чифта накладки бонус и цялата бъдеща експлоатация – бонус!
II.
Електрическо такси в Сoфия
Колко усти затихнаха…
А ако един наш проект стане факт и ние ще си имаме атракция като лондончани
http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/03/2313363_proektut_za_bulgarsko_elektrichesko_taksi_tursi/