Nissan показва новия LEAF през септември
В този блог: Продажбите на новия LEAF стартират малко преди края на годината.
За настоящи собственици на лизингов LEAF компанията ще удължава срока на лизинга, докато дойдат новите коли…
Повече официални подробности на новия LEAF ще се появяват в следващите месеци, но вече имаме известна представа за техническите характеристики.
Второто поколение LEAF ще бъде базирано на платформата на първото с различни подобрения следствие от натрупания опит за почти седемте години от дебюта насам. Ще има структурни промени, които ще позволят използването на модулна архитектура за батериите. Направени са и промени в управлението на енергията и температурата на батерията за по-добро поведение в екстремни климатични условия.
Иначе като цяло конструкцията остава идентична и явно не е дошъл моментът за осъществяване на идеята зад футуристичния IDS концепт, поне ако съдим по шпионските снимки на предполагаемия нов LEAF появили се в интернет.
Все пак очакваме поне за топ версиите да има възможност за зареждане от 150 кВт DC зареждачки. За сравнение при настоящия модел максималната мощност е 50 кВт (реално 43-44 кВт за определено време).
В Nissan явно са преценили, че няма нужда от промени по задвижващата система, защото електромоторът остава същия – 107 кс и 250 Нм – и пак ще е свързан с предните колела.
Идва обаче промяна при батериите – ще може да се избират различни по капацитет, като очакваме от 40 до 60 кВтч опции. Тези нови батерии обаче няма да са много по-тежки от сегашната 30 кВтч батерия, заради бързите подобрения в технологиите.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Наистина прилича много на стария Лийф. Но също така има чертите на IDS концепта – издутините над фаровете, вдлъбнатината на предния капак, стоповете, ръбовете на задните калници, отзад “бутовете”(hips), както ги наричат в английските сайтове имат същата ръбата форма. Изглежда ще е нещо средно между стария Лийф и IDS концепта, само няма да е толкова спортен. Може би IDS концепта го пазят за някой нов спортен модел.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Или просто смятат, че е твърде рано за такъв радикален скок, та нещо средно вероятно изглежда логично от тяхна страна като подход.
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?
Чудесно е това! 🙂
Стандарта, базовото изпълнение да е евтино, с малък пробег и после да може да се “ъпдейтва” и с пакет батерии и нов флаш за управление! 🙂
… и като падне цената под 10х(евро) дали няма да зейне пазара!?