Общинските зарядни станции във Варна стават платени от 1 юли
Зареждането на общинските зарядни станции за електрически автомобили във Варна вече няма да бъде безплатно.
Зареждането става платено от 1 юли тази година, но цената за зареждане все още не е официално обявена. Плащането ще става през мобилното приложение Varna Charging, което в момента се актуализира за целта.
Машините за хартиени билети в автобусите на градския транспорт във Варна също предстои да бъдат премахнати.
Плановете на Общината са машините постепенно да бъдат заменени с мобилно приложение, чрез което ще може да се купува електронен билет за градския транспорт, да се плаща за паркиране в синя и зелена зона, да се плащат общински данъци и входни такси за музеите.
До края на тази година се очакват и 60 електрически автобуса във Варна.
Край на ерата с безплатното зареждане
Разходите за електричество се увеличиха значително през тази година и все повече обекти предлагащи безплатно зареждане минават на платена услуга.
Зарядните станции на Кауфланд също ще станат платени до няколко месеца и в мрежата ще бъдат добавени нови локации.
Повечето от вас, които ползват тези станции вероятно вече разбират, че това е нужно да се случи.
Фактът, че се стига до сбивания за безплатно зареждане за 20-30лв е притеснителна тенденция, която трябва да се прекрати. Също така и некоректното поведение на някои хора, които оставят заредените си коли да висят с часове на станциите блокирайки други, които искат да заредят.
Безплатното зареждане на двете DC зарядни станции на бензиностанции ЕКО в София и тази на автомагистрала Тракия също приключва, и скоро те ще бъдат пуснати отново, но вече платени.
И за финал една вметка за eCars станцията на 243км на автомагистрала Тракия. Станцията работи, но собствениците от ресторанта я изключват и трябва да поискате да я пуснат, за да заредите на нея. Зареждането там също се заплаща вече, в брой на място, а цената е 10лв на час.
Comments (27)
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.
И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).
И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.
Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.
Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.
ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.
Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.
Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.
Меденият месец свърши 😀
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!
Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.
Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!