Общинските зарядни станции във Варна стават платени от 1 юли

varna-charging-plateni-zarqdni-stancii

Общинските зарядни станции във Варна стават платени от 1 юли

varna-charging-plateni-zarqdni-stancii

Зареждането на общинските зарядни станции за електрически автомобили във Варна вече няма да бъде безплатно.

Зареждането става платено от 1 юли тази година, но цената за зареждане все още не е официално обявена. Плащането ще става през мобилното приложение Varna Charging, което в момента се актуализира за целта.

Машините за хартиени билети в автобусите на градския транспорт във Варна също предстои да бъдат премахнати.

Плановете на Общината са машините постепенно да бъдат заменени с мобилно приложение, чрез което ще може да се купува електронен билет за градския транспорт, да се плаща за паркиране в синя и зелена зона, да се плащат общински данъци и входни такси за музеите.

До края на тази година се очакват и 60 електрически автобуса във Варна.

Край на ерата с безплатното зареждане

Разходите за електричество се увеличиха значително през тази година и все повече обекти предлагащи безплатно зареждане минават на платена услуга.

Зарядните станции на Кауфланд също ще станат платени до няколко месеца и в мрежата ще бъдат добавени нови локации.

Повечето от вас, които ползват тези станции вероятно вече разбират, че това е нужно да се случи.

Фактът, че се стига до сбивания за безплатно зареждане за 20-30лв е притеснителна тенденция, която трябва да се прекрати. Също така и некоректното поведение на някои хора, които оставят заредените си коли да висят с часове на станциите блокирайки други, които искат да заредят.

Безплатното зареждане на двете DC зарядни станции на бензиностанции ЕКО в София и тази на автомагистрала Тракия също приключва, и скоро те ще бъдат пуснати отново, но вече платени.

И за финал една вметка за eCars станцията на 243км на автомагистрала Тракия. Станцията работи, но собствениците от ресторанта я изключват и трябва да поискате да я пуснат, за да заредите на нея. Зареждането там също се заплаща вече, в брой на място, а цената е 10лв на час.

 

Share this post

Comments (27)

  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Кирил Пенев Reply

    От както пуснаха официално изявление, че ще става платено зареждането, имам чувството, че всички се юрнаха да зареждат. Свободно място да си намериш в центъра вече е на късмет. И за капак някакъв си Мерцедес plug-in спрял, ръгнал си шукото, но не пуснал сесията за зареждане – стои свободна станцията в приложението. Да не вземе да плати 2-3лв за паркинг. Че не го снимах как на зарядната станция са включени три коли. Колега с Пежо имаше достатъчно дълъг кабела да се върже пред мерцедеса на Тип 2 та и той (мерцедеса) намаза накрая.

    И почнаха колеги бележки да оставят под чистачката – да не сме превръщали местата в частен паркинг. Оставил съм си телефона ако имат нужда да се обадят. А те не осъзнават, че по три пъти на ден отивам да си местя колата от зарядната станция за да има място и за другите (в кръга на шегата).

    И аз бях от хората, които се възползваха от това, но винаги съм гледал да заредя колкото ми е било нужно. Важното е, че когато имам нужда винаги мога да отида и да заредя.

    Лошото е че поне десетина колеги има купили коли само заради безплатното паркиране и зареждане. Нямат гараж и инфраструктура и колата си седи пред блока/кооперацията и се зарежда на общинските зарядни.

    Та в заключение: Много хубаво беше. Мога да се похваля с 1700 кВч (17к км) заредени от 12.2020 на общинска издръжка, но всичко хубаво си има край.

    ПС: За Кауфланд – идеята беше добра – но няма такава селения. Минаха времената, когато беше единствената зарядна станция.

    July 5, 2022 at 8:49 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    С увеличваането на електромобилите нещата с тези безплатни станции ще стават само по-зле и сега е времето да се спре това безумие и да се въведе някакъв ред. И хората да почнат да свикват, че безплатен обяд няма.

    Наистина е много некоректно да си оставяш колата да виси на станцията без да се съобразяваш, че колкото и да са малко електромобилите има все пак не един и двама души, които разчитат на тези станции, защото нямат домашни.

    Пък и с тези увеличени цени на тока това безплатно зареждане все някой го плаща и в случая на Кауфланд става въпрос за месечни сметки от пет цифрени суми и това е на една станция, а те всичките работят нон стоп по 12 часа на ден.

    Меденият месец свърши 😀

    July 8, 2022 at 9:32 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Малко се позабавиха, но от понеделник 10 октомври вече официално ще е платено зареждането на тези станции.

    Цената от 0,70лв/кВтч определено е доста приличина!

    October 7, 2022 at 7:32 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *