Изненада – Opel Ampera-e се завръща официално, но само на ток

В този блог: ИД на GM Мери Бера обяви, че от 2017 в Европа ще се предлага Opel Ampera-e.
Изцяло електрически за разлика от първия модел, Ampera-e представлява европейската версия на Chevrolet Bolt електромобила на GM с обявен пробег от над 300 км с едно зареждане…
Кога беше 2012 г., когато за пръв път тествахме Opel Ampera в България…
Сега от GM определено ни изненадаха, особено след скорошните шпионски снимки на предполагаем Ampera 2017 вариант на новия Chevy Volt 2016. Вместо това, в GM явно са решили възраждайки Ampera да минат изцяло на ток и да го преместят на новата Bolt платформа. А, и да му сложат едно “е” за красота.
Цената на Bolt в САЩ ще започва от $37,500, но за Ampera-e информацията е само, че ще бъде “достъпен електромобил”.
Според GM новият модел ще е по-евтин от BMW i3 и ще се конкурира с Volkswagen e-Golf. Второто поколение на народния електромобил обаче не е потвърдено официално и ако някой друг не предложи междувременно изненада, Opel може да излезе на първа позиция при електромобилите откъм пробег (в класа на Ampera-e) от следващата година.
Конкуренцията обаче далеч няма да е само с e-Golf. Индикациите, че през 2017 г. ще видим Nissan LEAF 2 също с доста повече пробег от оригинала, както и Tesla Model 3, макар и в самия край на годината, са много силни.
Междувременно се заговори и за KIA Soul EV ъпгрейд, а този на BMW i3 направо е потвърден.
За да е достъпен, ни се струва, че Ampera-e трябва да е нещо по-малко като цена от простия Евро еквивалент на обявените за САЩ $37,500. Вероятността базовата цена да е под €30,000 ни се струва малка, но току виж от GM ни поднесли още една изненада, като тази, която току-що ти споделихме.
Източник: Automotive News Europe
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Leave a Reply