Opel представи официално новия изцяло електрически Ampera-e – 380 км пробег и Тип 2 зареждане

В този блог: Ampera-e дебютира на автосалона в Париж.
Моделът е европейската версия на Chevrolet Bolt и за разлика от първото поколение вече е 100% електрически и с европейски контакт за зареждане…
Ampera 1 е електромобил с удължен пробег, чието производство беше спряно през 2014 г. Удължен пробег означава, че след изчерпване на тока в батерията монтираният 1.4-литров Ecotec бензинов двигател започва да върти генератор, който произвежда ток в движение за електромотора.
Новата концепция на General Motors е за изцяло електрически модел и понеже двата (Bolt и Ampera-e)са идентични, засега взимаме за меродавен официално обявения и тестван от множество сайтове в САЩ пробег от 380 км за Chevy Bolt.
Както всички (включително Tesla) в Европа и Opel цитира пробег по новия евро цикъл за шофиране, в случая 500 км за Ampera-e, но това е много трудно постижимо при реалното ежедневно шофиране. Възможно е, но с изключително премерено и икономично каране при добро време и терен.
На този етап двата директни конкурента при компактните електрички с над 300 км в Европа са новият Renault ZOE с 41 кВтч батерия и Opel Ampera-е. И двата вероятно ще са на пазара някъде от пролетта или най-късно лятото на 2017 г., като Ampera-e има почти 20 кВтч повече капацитет на батерията и значително по-мощен електромотор – 150 кВт срещу 65 кВт за ZOE. От 0 до 50 км/ч Ampera-e ускорява за 3.2 секунди, а максималната скорост е 150 км/ч.
AC Зареждането вече е с Тип 2 контакт, част от по-големия DC CCS контакт. Бордовото зарядно е с мощност 7.2 кВт, което означава около 8 часа за пълен заряд от стандартна AC зареждачка. От DC зарядна станция ще е по-бързо, но батерията поема макс. 50 кВт DC мощност – от 10 до 80% зареждането ще отнема около час.
След като техническите параметри вече са ясни, остава да научим и другото важно нещо – каква ще бъде цената.
{youtube}jthcRBPfL-c{/youtube}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
браво! 🙂
ето и нещо за “Болт”-а [url=”https://www.youtube.com/watch?v=wQo6-ta889I”]Текст за линкване[/url]
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/
По-скоро ще клони към 400км. с една батерия, а зойчето пак и идват малко километрите. Май скоро няма да е най-продавания в Европа EV.
Ето прясно-прясно преход от Лондон до Париж (което е даже повече от 400км) с една батерия:
http://insideevs.com/opel-ceo-drove-ampera-e-259-miles-paris-motor-show-prove-real-world-range/