Peugeot Partner Electric на показ в Женева и готов за малкия бизнес в Париж
В този блог: Peugeot Partner Tepee ще има електрическа версия от септември.
Електрическата версия на ванът ще бъде представен на мото изложението в Женева. В тенденция с новия модел стартира програма за споделени електрически ванове в Париж…
Peugeot ще презентира своя електрически Partner Tepee Electric на международното мото шоу в Женева през 2017. Изцяло елекрическият вариант на Partner Tepee ще има пробег от 170 км според новия европейски цикъл и ще излезе на пазара през септември.
Електромобилът е базиран на ДВГ версията на Partner Tepee и използва задвижващата система на Partner Electric ванът от 2013-та. Електромоторът е с мощност 49 кВт и е на мястото на класическия двогател – под капака. Partner Tepee е снабден с две литиево-йонни батерии с капацитет 22,5 кВтч, разположени в близост до задното окачване.
Една от основните мерки против замърсяването на въздуха в градовете е забраняване да достъпа на ДВГ-та в централнтие части. Това обаче ограничава голяма част от малкия бизнес, който не може да си позволи електрическо превозно средство за своите нужди.
С тези съображения в Париж започва програма за споделени товарни електромобили. Проектът, който е с пробен период 1 година, предоставя 10 електрически вана на пет локации в два от централните квартала на града. PSA Group осигурява 8 от електромобилите – 4 Peugeot Partner и 4 Citroën Berlingo. Другите два вана са Renault Kangoo ZEs.
Програмата, наречена VULe Partagés предоставя и карта за достъп до международния хипермаркет Rungis, който се намира в покраинините на Париж. Елкетрическите ванове вече се използват от редица ресторантьори, кетъринг компании и флористи. В страна, чиято култура е обвързана с храната намалянето на емисиите, необходими за приготвянето и е едновременно символична и практически важна стъпка.
След пробния период от 1 година успехът на програмата ще покаже и нейното бъдеще. Ако програмата не бъде разширена в Париж и други големи градове, то поне ще предостави ценни данни за бъдещи споделени програми.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
Надявах се всички бъдещи модели електромобили да имат пробег поне 300-350км. Според мен технически е възможно да се сложи по-голяма батерия, но предполагам търговците смятат, че цената ще се вдигне прекалено много. Трябва ни още спад в цените на батериите, и компонентите около тях, изграждащи целия блок.
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂
може би ще се въведе нещо като “лего” – да си добавяш или махаш батерия/част от батерията!? предполагам, че може лесно да се направи управлението да съответства на мощността на двигателя и после да се променя само софтуера, а големината на батерията да се променя като се разполага симетрично заради баланса …
все пак и ДВГ колите не се товарят симетрично.
🙂