Бензиностанции се превръщат в електростанции в Румъния

omv-opens-charging-station

Бензиностанции се превръщат в електростанции в Румъния

omv-opens-charging-station

В този блог: Първата бърза зарядна станция от OMV отваря тази седмица в Румъния.

OMV и Electrica ще работят заедно за изграждането на мрежа от зарядни станции за електромобили в Румъния…

Лидерът в доставките на горива в РумънияOMV обяви, че ще отвори бърза зарядна станция за електромобили тази седмица. Според румънските медии, проектът е в партньорство с доставчика на електроенергия Electrica.

Това е първата стъпка в плана на двете компании да направят електромобилността по-достъпна. В последните години се наблюдава тенденция на нефтените компании да се обръщат към други услуги, допълващи предлагането на гориво. Миналата година унгарската нефтена компания MOL обяви, че планира изграждането на мрежа от зарядни станции за електромобили, която включва и северната ни съседка.

В някои от магазините на “Кауфланд” вече има подобни станции. Общият план на румънското правителство е до 2020-та страната да има 20 000 зарядни станции. Според експерти закупуването на електрическа кола ще стане по-разумно след три години и нещо напълно нормално до десет.

Дано румънците осъществят плана си до 2020-та. А какво ли ще постигнем ние до тогава?

От: Romania Insider


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • firesword Reply

    Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.

    January 10, 2017 at 11:07 am
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • Златански Reply

    То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….

    January 10, 2017 at 12:06 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm
  • rrumpe Reply

    ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.

    January 10, 2017 at 1:42 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *