Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi планира да пусне 12 електромобила до 2022г.
В този блог: Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi обяви плановете си за електрически превозни средства до 2022г.
Доста от големите автопроизводители споделиха плановете си за производство на електромобили през следващите няколко години, но Алиансът Renault, Nissan & Mitsubishi не беше сред тях.
Сега, няколко дни след края на изложението обаче те обявиха своите нови планове като част от шестгодишния си стратегически план наречен “Alliance 2022“, според който Renault, Nissan и Mitsubishi планират да пуснат 12 отделни изцяло електрически модела в световен мащаб до 2022г.
През същия период се планира също и въвеждането на 40 модела с различни нива на автономия, включително поне един, който изобщо няма да изисква човешка намеса за управление.
Новата стратегия на Алианса включва и значително разширяване на споделените технологии за електрически превозни средства, успоредно с разработването и внедряването на модерни автономни системи за задвижване и свързване на автомобили, и нови услуги за мобилност.
Една от основните цели на Renault-Nissan-Mitsubishi ще бъде в осигуряването на електромобили с пробег от над 600км, които да могат да се зареждат в рамките на 15 минути и да са снабдени с по-ефективни и малки батерии. Това най-вероятно ще бъде новата батериия, която LG Chem разработват в момента в своята фабрика в Полша.
Renault и Nissan вече обявиха, че ще разработят обща платформа за бъдещите си електрическите превозни средства, а сега изглежда от нея ще може да се възползва и Mitsubishi.
Mitsubishi все още не са обявили официално плановете си за първият си изцяло електрически автомобил след iMev, който вече е на осем години, но по всичко личи, че съвсем скоро това ще се случи.
Производстввената дейност на Алианса предстои да се улесни доста тъй като компаниите-членки ще увеличат използването на общи платформи, като по този начин девет милиона производствени единици ще се основават на четири общи платформи. Плановете в тази насока са до 75% от общите продажби на алианса да се състоят от автомобили, които се изграждат на тези общите платформи.
Прогнозите направени от алианса за изпълнението на този план сочат че до края на 2022г., трите компании трябва да продават общо 14 милиона електрически превозни средства на година, които да генерират приходи на стойност $248 милиарда.
Comments (18)
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Чудесно! 🙂
мисля си, че след години, липсата на заетост на сервизите ще стимулира автопроизводителите да направят модели, които ще са като “лего” – да могат да се добавят и махат батерии, да се свалят и слагат различни части от автомобила – покрив, седалки, стъкла, врати, окачване, … 🙂
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.
Не е изключено да се стигне и до този момент. Големи размествания и реорганизации предстоят.