Renault ще произвежда само електромобили в Китай, спира ДВГ моделите

renault-city-k-ze

Renault ще произвежда само електромобили в Китай, спира ДВГ моделите

renault-city-k-ze

Вследствие на огромния спад в продажбите на ДВГ автомобили, Renault обяви промяна в своята стратегия и се оттегля от партньорството с Dongfeng, заедно с която преди години изгради завод за производство на превозни средства с двигатели с вътрешно горене в Китай.

Компанията продава на Dongfeng своите дялове и продължава само с производството на електрически модели чрез съвместните дружества създадени в Китай през 2017 и 2018 г. Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя. Dongfeng все пак запазва 50 процента от акциите в eGT New Energy Automotive.

Чрез точно това друго eGT New Energy Automotive дружество, Renault вече произвежда компактния електромобил City K-ZE. Другото съвместно дружество, Renault Brilliance Jinbei Automotive, ще разработва и произвежда лекотоварни модели.

И ето я връзката с настоящата ситуация – ЗАМЪРСЕНИЯТ ВЪЗДУХ, а не нещо друго. И по-точно реалното осъзнаване за замърсения въздух. Според Франсоа Прово, който ръководи китайското поделение на компанията: “Ние отваряме нова глава в Китай, ще се фокусираме върху електрическите превозни средства, леки и лекотоварни – двата основни катализатора за бъдещата чиста мобилност – и ще управляваме по-ефикасно взаимоотношенията си с Nissan”.

Според компанията, конкретика в новата електромобилна стратегия за Китай ще бъде оповестена по-късно, в контекста на бъдещия нов средносрочен план на Renault.

Предприетите мерки са логични и буквално задължителни, за да се предотвратят още по-големи загуби, След навлизането на китайския пазар през 2016 г. Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения.

Колко успешна ще е новата електромобилна стратегия на компанията в региона ще разберем след още няколко години, като засега усилията са насочени към скалиране на производството и увеличение на продажбите на K-ZE.

Share this post

Comments (9)

  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm
  • Д Х Х Reply

    От статията : “Досега двете компании произвеждаха Captur, Kadjar и Koleos ДВГ моделите в Ухан, от които са продадени около 300,000 броя.”
    и пак там: “Renault имаше планове да стигне до реализиране на 800,000 превозни средства през 2019 г., но с продадени няма и 180,000 разликата в плановете и реалността и брутална и не оставя място за други решения”
    Може би нещо се е изгубило в превода или ?…
    Знаем, че Китай е голям пазар. Но тези кооперации на европейски и американски фирми с местни производители продължават глупавата тенденция на подаряване на китайците на технологии и открития, които са коствали на Запада 5-6 века усилия.

    April 15, 2020 at 1:51 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *