Renault Twizy ТЕСТ ДРАЙВ на Автосалон София 2013 с eCars.bg

ecars_bg_renault_twizy_test_drive_avtosalon_sofia_2013_iec_june

Renault Twizy ТЕСТ ДРАЙВ на Автосалон София 2013 с eCars.bg

ecars_bg_renault_twizy_test_drive_avtosalon_sofia_2013_iec_june

В този блог: TWIZY ТЕСТ ДРАЙВ – по време на Автосалон София 2013, 100% електрическият Renault Twizy ще бъде на разположение за тест драйв със съдействието на eCars.bg.

Ще има не едно, а две Twizy, които ще бъдат паркирани на соларната зарядна станция пред Интер Експо Център. Тест драйв ще правим всеки ден между 12.00-13.00 и 18.00-19.00 часа. Елате, ще се запознаете с нас и с едно електро зверче 🙂

Renault Twizy визитка

Само на година Twizy вече е новата цветна е-мобилна мания из Европа – видиш ли Twizy някъде има голям шанс да е изрисувано с шантави графики или облепено с всевъзможни стикери. Twizy е супер компактен електромобил, който не е възможно да сбъркаш на улицата. Ето и какво има “под обвивката”:

  • Електромотор: 13 кВ (17 кс), 57 Нм;
  • Батерия: 6.1 кВтч;
  • Пробег: реално 70-80 км нормално шофиране (50 км при натоварено и не добри условия);
  • Ускорение 0-45 км/ч: 6 сек.;
  • Макс. скорост: 80 км/ч;
  • Дължина: 2.34 м;
  • Височина: 1.45 м;
  • Ширина: 1.24 м;
  • Диаметър на завой: 3.4 м;
  • Тегло: 450 кг с батерията.

Кой модел ще се предлага в България

Бързият отговор е: Twizy Urban (45) и Twizy Technic (80) (чиито данни има във визитката отгоре). Ето основните разлики:

Twizy Urban: 4kW (5 к.с.), моментално наличен въртящ момент от 33 Нм, но ограничена до 45 км/ч максимална скорост;

Twizy Technic: 13kW (17 к.с.), максимален въртящ момент от 57 Нм и максимална скорост 80 км/ч.

Отвън не се вижда и човек едва ли ще предположи, но зад шофьорската седалка има още една – нещо като “седло за компания” или място за пазарска чанта или пликове от мола. Още щом седнах се ухилих до уши и си представих как отивам на кафе, до мола, на пазар или просто из града с жена ми или с моя син. Интересно ми е как ще реагират, но в това има някакъв нов кеф и забавление, които тепърва ще изживяваме.

За задръстванията и колко е добре да си с такава кола в трафика няма какво да говорим. Само да имаше повече електромобили, че сега с тази готина отворена количка човек ще трябва да диша сещаш се какво обграден от разни чудни тракащи машини Laughing!

Най-добра представа за Twizy, докато е още непознат, се добива от следното сравнение:

Twizy осигурява същата динамика като на 125-кубиков скутер на дистанция от 50 метра!

Наскоро попаднахме на една снимка, която изяснява много нещата с размерите на Twizy. Мислиш си, че малкият smart е мечтаната кола за паркиране – ммм, може би…

twizy parkirane smart

Нищо не може да се сравни с директния контакт, обаче – чак когато видяхме вчера Twizy в централата на Renault България и седахме вътре, добихме истинска представа. И сега всеки, който дойде на Автосалон София 2013, ще може да го направи – да тества Twizy лично! Защото има:

TWIZY ТЕСТ ДРАЙВ

В продължение на десет дни по два часа дневно сме на линия заедно с екип на Renault България за тест драйв – идваш и караш Twizy. Ще видиш и как се зарежда от соларната станция с чист ток – панелите на козирката улавят слънчева енергия, след което системата я превръща в електрическа и я складира в батерия. Няма връзка с мрежата и съответно потенциално “мръсен” ток, който да идва от стара централа, например.

За някои има и повече – Себастиан Фетел тества Twizy F1, усмивка ли виждаме 🙂

{youtube}RyS1LnDodu8{/youtube}

Ще му отделим специално внимание и на него, но да не го пропускаме тук – премиера за България има и на също изцяло електрическия Renault Kangoo Z.E. За да не пропускаш и ти, ела, виж, пробвай и сподели със семейство и приятели – на соларната зарядна станция пред Интер Експо Център всеки ден, както е показано в графиката най-горе!

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *