Новото ZOE идва с по-голяма батерия, освежен дизайн и удължен пробег
В края на миналата седмица по мрежата плъзнаха снимки и някои от спецификациите на новия модел Renault ZOE, но дотук със спекулациите.
Вече имаме официално инфо от Renault за следващото поколение на един от най-продаваните електромобили в Европа.
Промени има както вътре така и отвън, но може би най-важната от всички тях е по-голямата батерия, която ще бъде с капацитет 52 кВтч. По думите на Renault, с тази батерия може да се постигне пробег от 390 по WLTP стандарта.
В реални условия вероятно километрите ще са 350-370, което удължава и възможността за по-продължително шофиране с по-висока скорост. С по-голямата батерия идва и по-мощен електромотор, който в новото ZOE ще бъде с мощност 100 кВт.
Бързото зареждане няма да е като на Tesla Model 3, но за разлика от преди ZOE вече ще може да се зарежда и на DC станции с мощност до 50 кВт. Renault запазва и едно от основните предимства на електромобила – 22 кВт бордовото AC зарядно.
Според Renault бързото зареждане на DC станция ще отнема 70 минути за 80% пълна батерия. Не е точно “бързо”, но ще повиши значително използваемостта на ZOE. Сметките всъщност показват следното – 80 % от 52 кВтч са 41,6 кВтч и при ефективност на зареждане на DC станция е около 95%, мощността на зареждане ще е по-скоро 37,5 кВт (52 x 0,8/0,95 x 60/70).
Сред промените отвътре най-силно впечатление прави новият 10-инчов централен дисплей, но освен това има и други промени по дизайна и добавка на трето място отзад.
Новото ZOE използва също и мултимедийната система Renault EASY LINK и приложението MY Renault, включващо набор от приложения и услуги.
Цената за съжаление все още не е ясна, но според някои предварителни спекулации новият модел ще струва само с 500 евро повече от настоящия. Първите доставки се очакват през септември тази година.
Един от електромобилните фенове поддържащи Renault Zoe & ZE Owners Club канала в YouTube успя да се уреди с ранен тест драйв на новото ZOE и сподели първите си преживявания с новото возило.
{youtube}g73V9dwYww4{/youtube}
Ето и някои снимки, които пуснаха от Renault днес.
Comments (54)
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
На пръв поглед интересни промени, като сравнявам със сегашния модел, който използваме. Важно е да видим дали има различни малки подобрения – дали са коригирани настоящи неудобства.
Батерията изглежда много внимателно увеличена като капацитет. Не е направен скок на 60 кВтч, което е в унисон с казаното от Карлос Гон преди време, че с постигането на над 300 км пробег ще работят за понижаване на цените, вместо за сериозно увеличаване на капацитета на батериите. Засега имаме 500 Евро горница, което не е поевтиняване, но поне е прилично по-голяма батерия, мощност и обновен интериор с нови интерактивни и динамични функции, на буквално същата цена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Имай в предвид инфлацията, може да е сравнително ниска, ама си е там. Същото и с $35,000 Model 3, което беше обявено в 2016. Сега след три години това е еквивалентно на повече от $37,000 или поне така казва Елон 😉
Зоито сега вече има повече конкуренция и трябва да се бори. Като излязат VW ID.3 и Opel e-Corsa ще е още по-голяма. Ей, живеем в интересни времена.
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Определено вече хваща окото, и след като има възможност за DC зареждане, доста хора, които са решили да закупят електромобил ще се позамислят.
Противоречива е обаче информацията за бордовото зарядно, като в няколко чуждестранни сайта чета за 7 кВт, а не за 22кВт.Силно се надявам, че вашата информация е вярната.
Промените по външния вид са дребни, но пък придават достатъчно отличителен вид на новия модел – вътре също изглежда много по-добре, а и вече поддържа apple car play&android auto.Нищо не се споменава за термопомпата – дано са я запазили.Ако имах парите виднага бих си взел една!Много ми харесва!
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
Абсолютно си е 22 кВт. Не зная къде пишат за 7 кВт, но не е вярно това. Добавихме и картинка по въпроса.
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
вътрешния дизайн даже и Освежен остава Ожасно демоде! 🙁
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!
Всеки има различен вкус – за едни е демоде, а за други не, но все си мисля, че е по-важно дизайна да е функционален и да прави колата удобна…футуристичния дизайн не винаги носи удобства, а в ZOE има всичко, от което всеки шофьор има нужда 😉
Благодаря на Мартин за отговора и добавената снимка!