€3,500 за ъпгрейд на батерията на Renault ZOE от пролетта на 2017 г.

renault-zoe-2017-nova-bateria

€3,500 за ъпгрейд на батерията на Renault ZOE от пролетта на 2017 г.

renault-zoe-2017-nova-bateria

В този блог: Настоящата 22 кВтч батерия на ZOE ще може да се подменя с новата 41 кВтч срещу €3,500.

На 29 септември по време на дните за журналисти на автосалона в Париж, Renault представи ZOE с нов електромотор и батерия, която ще може да се монтира и на настоящите модели с 22 кВтч батерия…

Очаква се официално потвърждение за цената, но френският блог Automobile Propre пише за €3,500 (според LeEco), което човекът ръководещ електромобилната програма на Renault Ерик Фонтон потвърждава поне в Twitter.

Добра новина и решение на Renault, защото всеки с настоящата “стара” батерия получава възможност да вземе новата, за двойно повече пробег.

На този етап освен цената за ъпгрейда е ясно, че опцията ще се предоставя по етапно в различните държави, като следва да обхване всички пазари до средата на 2017 г.

Има и една важна подробност – подмяната важи само за батерията – няма да е възможно да се монтира новият малко по-мощен електромотор или други технологични подобрения.

Потърсихме екипа на Renault Nissan България за повече информация по процедурата, но такава за момента няма и ще бъде обявена допълнително.

От: Automobile Propre


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (9)

  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm
  • vdiv Reply

    Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.

    October 1, 2016 at 5:39 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *