€3,500 за ъпгрейд на батерията на Renault ZOE от пролетта на 2017 г.
В този блог: Настоящата 22 кВтч батерия на ZOE ще може да се подменя с новата 41 кВтч срещу €3,500.
На 29 септември по време на дните за журналисти на автосалона в Париж, Renault представи ZOE с нов електромотор и батерия, която ще може да се монтира и на настоящите модели с 22 кВтч батерия…
Очаква се официално потвърждение за цената, но френският блог Automobile Propre пише за €3,500 (според LeEco), което човекът ръководещ електромобилната програма на Renault Ерик Фонтон потвърждава поне в Twitter.
@dirkaufsee @Groupe_Renault @RenaultDE of course. It will be available in spring 2017 for 3500e…but my not buying a new Zoe Bose…
— feunteun eric (@ericfeunteun) September 29, 2016
Добра новина и решение на Renault, защото всеки с настоящата “стара” батерия получава възможност да вземе новата, за двойно повече пробег.
На този етап освен цената за ъпгрейда е ясно, че опцията ще се предоставя по етапно в различните държави, като следва да обхване всички пазари до средата на 2017 г.
Има и една важна подробност – подмяната важи само за батерията – няма да е възможно да се монтира новият малко по-мощен електромотор или други технологични подобрения.
Потърсихме екипа на Renault Nissan България за повече информация по процедурата, но такава за момента няма и ще бъде обявена допълнително.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (9)
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.
Е това е, представяте ли си едно пет годишно Зои с нова батерия, която му дава по дълъг пробег и по-малко влияние от студените температури върху мощността, отколкото като е било ново! Вярно е, че ще трябват осем средни български заплати за това удоволствие, ама пък по европейски цени сравнително не е толкова страшно. Новата батерия на Leaf струваше на около 6 000 евро, а на i3 около 8 000 евро ако не се лъжа.