И още домашни батерии – този път от Samsung
Tesla Motors очевидно повлече крак с новото POWERWALL направление за домашни батерии. Не че са откритие на Tesla, но ето сега една след друга големите компании бързо се включват в новата игра с домашните и офис батерии…
Тези на Samsung SDI приличат на нещо като подов климатик и са с капацитет 5.5 кВтч и 8.0 кВтч. Разработени са в добавка към вече съществуваща 3.6 кВтч система и за момента изглежда са насочени към германския пазар.
Модулите на Samsumg SDI включват комбинация от три елемента:
- фотоволтаичен инвертор;
- система за контрол на мощността; и
- самата батерия.
Тук в Samsung изглежда са се поучили от грешката на Tesla: След първоначалното обявяване на POWERWALL батериите се оказа, че в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000. Все едно да бяха обявили цената на Model S без бордовото зарядно…
Предложението на Samsung включва всички компоненти на системата и няма нужда от DC/AC инвертор. И трите изброени отгоре елемента са намират в една опаковка като тази на снимката в началото на блога. Това ще пести място!
Батерията в комплекта е като тези използвани в BMW i3 (производство на Samsung SDI), от които досега няма дефектирали.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….
Съгласен, че “в цената им не е включен инвертора, чиято стойност е $2,000”. Това означава ли, че след като от Samsung изобщо не са обявили каквато и да е цена, те се намират в по-добра позиция от Тесла? 🙂
Много може да се спори и по това дали цената на невключения инвертор за тесла пакета е толкова или по-малко, алтернативи там има, колкото искаш. 🙂 Наличието на алтернативи винаги е по-добре за развитие на пазарите. Нямам предвид само за инвертора – доволен съм, че и Samsung вече са на пазара, но трябва някак да можем да ги сравним, а в случая няма как.
От представянето не останах с впечатление, че може да се използва алтернативен адаптер с POWERWALL батерия, но ще е интересно да се научи повече по този въпрос.
За отделната цена на инвертора при Tesla – за мен от потребителска гледна точка по-коректно е да се обяви заедно с цените на батериите, за да е ясно предварително.
Да видим какви ще са цените на Samsung…
Те китайците бързо ще го измислят, и този едва прохождащ пазар ще се наводни с китайска продукция за без пари (естествено и с по-ниско качество)….