Shell започва с инсталирането на DC станции по обектите си в Англия и Холандия
В този блог: Shell с крачка напред към преминаването от бензин на ток.
Петролните компании лека полека виждат накъде отиват нещата и знаейки съдбата на бензиностанциите в бъдеще вече започнаха лека полека да се ориентират към новото.
Широкото навлизане на електромобили ще сведе бензиностанциите до едни прости магазинчета и това ще се отрази доста на бизнеса им затова такива като Shell вече се преориентират и започват да инсталират зарядни станции за електромобили на своите обекти.
По-рано тази година те обявиха, че ще започнат с инсталирането на зарядни станции на различни обекти във Великобритания и Холандия, а вчера 17 юли потвърдиха и първите станции, които ще бъдат изградени съвместно с компанията Allego. Първите зарядни станции ще бъдат инсталирани в Лондон, Дерби и западната част на Холандия (Randstad) до края на 2017 г.
Интересното е, че ще бъдат инсталирани бързи DC станции, но зареждането ще бъде ограничено до 50 кВт, което е някак странно предвид факта, че вече има инсталирани и работещи мрежи с много по-голям капацитет.
И все пак по-добре е от нищо, и за начало тези станции ще са особено удобни за популярни модели в Англия като Nissan Leaf, BMW i3 и други електрически автомобили, съвместими с CHAdeMO/CCS адаптери. Собствениците на Tesla също биха могли да се възползват от зареждане на тези станции, ако внедрят адаптери CHAdeMO, както при зареждащата станция на Allego.
Засега от Shell не разкриват на колко бензиностанции ще бъдат инсталирани бързи зарядни станции, но ако компанията планира поетапно да сложи станции на всичките си 25,000 обекта в цял свят това би улеснило значително пътуването с електромобил.
Това, разбира се, е малко вероятно да се случи или поне в близкото бъдеще, но вероятно някой ден всички тези обекти ще бъдат изцяло преоборудвани за електромобили или просто ще изчезнат.
Shell вероятно се подготвят за навлизането на нов законопроект в Англия, който ще задължи всички бензиностанции да започнат с инсталирането на зарядни станции още от следващата година.
Правителството на Англия работи активно в посока намаляване на вредните емисии в страната и се ангажира да инвестира 600 млн. паунда по време на мандата си, за да подкрепи нарастващия пазар за електромобили и изграждането на национална инфраструктура.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (36)
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
С увеличаващия се брой електромобили, за развитието на зарядната инфраструктура все повече ще надделяват пазарните принципи, а не субсидирането. Този процес ще е лавинообразен, защото повечето зарядни станции от своя страна, ще премахнат пречките за използването на още повече електромобили и кръговратът се затваря.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Безспорно да, но все пак на местата, където има субсидии това допълнително ускорява нещата. Интересно ще е също кога и другите като OMV ще почнат да се ориентират лека полека в тази посока.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Според мен субсидии ако въобще се появят в този сектор в БГ трябва да бъдат насочени към изграждането на мрежа от зарядни станции, а не към покупката на електромобили без значение дали са фл или юл.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.
Уви министерството смята да отпуска субсидии точно по тази линия но не за станции и само за общински и държавни предприятия, които да си купуват ел.коли.