Shell може да пусне зареждачки от 2017 г. в Англия – обсъжда с правителството

tesla-supercharger-shell

Shell може да пусне зареждачки от 2017 г. в Англия – обсъжда с правителството

tesla-supercharger-shell

В този блог: Shell проучва дали да изгради мрежа от зарядни за електро коли по своите бензиностанции в Англия от следващата година.

Британското издание Guadian пише за кореспонденция между Shell и британското правителство, в която се коментират възможностите за изграждане на мрежа от зарядни станции за електромобили по бензиностанциите на веригата в Англия

Би било съвсем различно от това на снимката, на която се виждат Tesla Supercharger устройства монтирани до бензиностанция на Shell, защото ще е самостоятелна инвестиция от голяма петролна верига.

Според Guardian, Shell иска от правителството повече информация за регулаторния режим за оператори на зарядни мрежи за електромобили. Интересуват се също (както и ние и всички останали поели в това ново направление) дали ще им е необходим лиценз за продажба на електричество. Отговорът за нас е ясен – да – важни са обаче детайлите и процедурите.

Има и още един въпрос, който според нас е много интересно, че Shell повдига. Какви са амбициите на правителството за “безжичните пътища”? Става дума за пътища с вградени системи за безжично зареждане на електромобили в движение.

От една страна е далновидно, защото е логично да си зададеш въпроса “Да направя ли инвестиции от, например, 50 милиона в една технология, ако има друга, която може бързо да я измести?” От друга страна около тези пътища има куп въпросителни и за да се направят такива най-малкото ще трябва да разровим цели магистрали, та не ни се виждат като голяма заплаха за кабелните зарядни мрежи (поне в следващите 20 години).

Shell обаче не са единствени. По закон в Англия може да се изисква информация и така се е разбрало, че и от ExxonMobil са имали кореспонденция с правителството. Не за, обаче, а против електрическата мобилност. ExxonMobil призовава правителството да избягва политики, които подкрепят електромобилите, защото е по-евтино да се намаляват емисиите като се модернизират енергийни централи, вместо чрез електро коли.

Но започнат ли да монтират Shell зареждачки за електромобили дали другите няма да ги последват? И след старта в Англия, ако намерят икономическия смисъл, което няма как да не стане – клиенти за енергия на (дълъг) път и хапване едва ли ще липсват – може да започнат да прилагат модела и в други държави сравнително скоро.

Източник: Guardian


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • vdiv Reply

    Бързи зарядни на бензиностанции вече има в Щатите, например Royal Farms и Sheetz, но още не са на всички места. Трудно е да се докаже икономическия смисъл ако цените на зареждане са реални да изплатят самите станции, пък и още няма достатъчно потребители. За това тези станции до голяма степен са резултат на спонсориране с държавни пари или със средства опуснати от съдебно решение (NRG и VW). Бензиностанциите пък печелят от карамелите които докато чакат пият кафе или ядат нещо.

    September 16, 2016 at 2:24 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • mumojem Reply

    Така, така, дори ме подсещаш, че през лятото писахме за Sheetz, но там беше за Supercharger-и. Има ли DC-та стандартни? Това Royal Farms обаче съм го пропуснал нещо.

    За икономическия смисъл абсолютно е все още много трудно за DC-тата да се намерят моделите, но полека все ще се намерят точните.

    September 16, 2016 at 3:31 pm
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am
  • Ангел Reply

    Било по евтино да се модернизиратърси енергийните централи!!!!?. Може и да е, но това означава ли да продължаваме да караме замърсяващи автомобили след като технологията за чисти такива е налична и все по достъпна?

    September 18, 2016 at 10:52 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *