Всички нови Smart модели с електро версия и нова интелигентна рекуперация
В този блог: Заедно с новия ‘Generation EQ’ електро SUV, Mercedes показа и новите smart модели на ток.
На провеждащия се в Париж автосалон са изложени електрически версии на smart fortwo, fortwo cabrio и forfour, с мотото “Направени за града, перфектни за извън”…
Като цяло външният вид е запазен от стария модел, без предната част на новия да ни вдъхновява особено. Ето как изглеждат техническите данни:
- Батерия – 17.6 кВтч;
- Електромотор 3-фазен – 60 кВт (81 кс);
- Въртящ момент – 160 Нм;
- Макс. скорост – 130 км/ч;
- Време за зареждане от зарядна станция ~3.5 часа (опция от 2017 г.);
- ECO режим за повишена ефективност;
- Предварително климатизиране на салона;
- ‘smart control’ приложение за мобилни устройства и компютри.
Между отделните модели има само няколко малки разлики:
fortwo:
- Ускорение 0-100 км/ч – 11.5 секунди;
- Пробег ~ 160 км;
- Цена – от €21,940.
fortwo cabrio:
- Ускорение 0-100 км/ч – 11.8 секунди;
- Пробег ~ 155 km;
- Цена – €25,200.
forfour:
- Ускорение 0-100 км/ч – 12.7 секунди;
- Пробег ~ 155 км;
- Цена – €22,600.
Новите модели идват с интересен ‘overrun mode’, който компанията описва така:
“При спиране кинетичната енергия на електромобила се превръща в електрическа – това се нарича рекуперация. Базираната на радар рекуперация, която работи в основния режим на трансмисията, е предугаждаща. Трафикът се наблюдава чрез радарен сензор и системата задава автоматично подходящото за ситуацията ниво на рекупериране.”
В Европа новите електро smart модели ще излязат на пазара най-вероятно през пролетта, но за съжаление марката няма представителство у нас.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (36)
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Супер! Това за мене е попадение в десятката. Точно тези модели трябваше отдавна да са електрически и да повлекат крак в бранша. Явно сега са ги доизкусурили, и са намерили най-после икономическия смисъл… Цените също са добри, това ще дръпне EV индустрията напред, приложението ще се разшири и подобри.
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Всъщност намерих доста стари модели. Но не знам колко са популярни…. ето тук:
http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive/charge-management.html
пише, че има 22КВ бордово зарядно :D:o
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Мхм, има опция 22 кВт бордово – ето [url=”http://www.ecars.bg/parts/charging/item/3167-bavno-standartno-zarezhdane-elektromobili-samo-chas”]това[/url] (блог от 2012 :).
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !
Можеха да направят ускорението да падне малко под 10 сек за да те лепва на облегалката – като е електро да е електро !