Изглежда ще има Supercharger кредити за Tesla Model 3

Tesla-Model-3-Supercharger-credits

Изглежда ще има Supercharger кредити за Tesla Model 3

Tesla-Model-3-Supercharger-credits

В този блог: Скрита опция за плащане на Supercharger зареждане на Tesla Model 3.

В електромобилния блог Teslarati се появи интересната информация, че в MyTesla страницата е открита опция за Supercharger кредити в киловатчаса за Tesla Model 3

Менюто може да се види, ако имаш резервация за Model 3 (разбирай достъп до определена интернет страница) и е първата подсказка за нещо свързано с достъпа до Supercharger зареждането на Model 3 откакто Елон Мъск каза, че този достъп няма да е безплатен за притежателите на Model 3 по подразбиране както при Model S и X.

За откриването на опцията са нужни известни HTML умения с инструментите за инспекция на някои браузъри. И преди е правено такова “хакване” въпреки че думата е малко силна, след което компанията е затваряла вратичката.

В конкретния случай, всеки резервирал Model 3 може да види нов “Payment Section” раздел на MyTesla страницата, в който има червен Tesla бутон ADD CREDIT CARD. Като кликнеш с десен бутон върху него в Google Chrome или Mozilla Firefox, в изходния код на страницата се вижда едно скрито засега Supercharger Credits. Разработчиците правят така, когато се подготвят да пуснат нови функции и просто скриват кода докато приключат с тестовете.

Този код може да бъде “разкрит” временно чрез инструментите за инспектиране на двата браузъра, които използваме ежедневно при работата по електромобилните ни сайтове. Така в рамките на сесията (преди да опресниш страницата) се разкрива нов раздел Supercharger Credits точно под бутона за добавяне на кредитна карта.

Какво друго може да е това освен подготовка на Tesla да ни предлага опция да си купуваме достъп до Supercharger мрежата? Засега не е нещо официално, но на фона на оскъдицата от новини около Model 3 напоследък е добро попадение.

От: Teslarati

Share this post

Comments (81)

  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • zlatanski Reply

    [url=”http://ev.network/2016/08/30/tesla-adds-section-supercharger-payments-users-mytesla-page”]M3 credits[/url]
    Подробности изскачащи от кода на страницата…

    August 31, 2016 at 5:03 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • firesword Reply

    По спомен, май достъпа до Supercharger мрежата, трябваше да може да се купи еднократно. А не да си плащаш на зареждания, киловати, време, кредити и прочие….

    August 31, 2016 at 7:27 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • destino Reply

    Както и да е, в един момент това безплатно зареждане трябва да приключи.
    Тесла нека си праят коли, пък други да продават енергията / тока и да правят зарядни станции.

    August 31, 2016 at 11:01 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • mumojem Reply

    Мхм, ама това прилича на друга схема и ми звучи интересно – не плащаш отначало €2,500 (включени в цената на колата) и така я взимаш по-евтино. После, когато ти трябва, си ползваш Supercharger платено. Това може да е веднъж два пъти в месеца дето се вика, като имаш нещо да мръднеш на по-далечно разстояние, та защо да го имаш за постоянно, като ще го ползваш рядко? Или пък може да е който иска да си го предплати (в цената на колата), щот ще го ползва често, а който ще го ползва рядко да си взима кредити когато му трябват.

    August 31, 2016 at 11:09 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • zlatanski Reply

    Ще мине време, и изобщо не се учудвайте като се поотпуши пазара втора употреба да отказват безплатното зареждане на суперчарджърите си. Засега множеството е още на първи собственик, по нататък през годините сума ти и неща ще се променят в движение!

    August 31, 2016 at 11:22 am
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Не е безплатно, трябва да купиш Теслата първо, а тя не е евтина 🙂 Мъск е решил да предлага не само колата, а и зарядните станции със стационарни батерии и слънчеви панели така, че всичко работи заедно и лесно.

    August 31, 2016 at 1:47 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • vdiv Reply

    Зареждането със суперчарджър не на собственика а на колата, няма значение кой я притежава или кара в момента. А пазара си е вече бая отпушен: https://ev-cpo.com

    August 31, 2016 at 1:52 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • destino Reply

    Да, всъщност си прав. Но този бизнес модел не знам доколко е добър.
    Например, ако аз си купя Тесла и живея в България, се получавам ощетен, тъй като съм платил за нещо, но не мога да се възползвам.
    Разбирам, че Тесла не си строи стратегията като изхожда от българският пазао, но все пак има някаква несправедливост.

    August 31, 2016 at 2:51 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm
  • Mario62 Reply

    Ами Кока Кола дава 30 % от печалбата си за реклама. Мъск се реклмира чрез слухове в мрежата “безплатно” и му остават още доста проценти да се рекламира с безплатен ток 😉

    September 2, 2016 at 4:45 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *