Suzuki, Toshiba и Denso правят съвместна фабрика за батерийни клетки в Индия

hansalpur-suzuki-plant

Suzuki, Toshiba и Denso правят съвместна фабрика за батерийни клетки в Индия

hansalpur-suzuki-plant

Suzuki, Toshiba и Denso започнаха съвместна работа шп първата фабрика за батерийни клетки за електрически превозни средства в Индия.

Automotive Electronics Power Pvt. Ltd (AEPPL), е името на съвместното дружество, от което Suzuki притежава 50%, а Toshiba и Denso съответно 40% и 10%.

Според публикация в индийският сайт за бизнес новини Livemint, трите компании ще инвестират изначално около 152 милиона евро в завода на Suzuki в Гуджарат, за да може производството да започне там до края на тази година.

За периода 2021-2025 е планирано разширяване, за което ще е нужна инвестиция в размер на още 465 милиона евро и което трябва да докара годишният капацитет до 1 гВтч.

Втората част на това планирано разширение обаче ще се случи само ако местното правителство въведе стабилни субсидии за закупуване на електрически превозни средства.

Проектът може да създаде до 1,000 нови работни места, а поточните линии могат да се увеличат до общо пет. Батерийните клетки произведени в тази фабрика ще се ползват не само електромобили и плъгин хибриди, но и за дву и три-колесни електрически превозни средства.

Скоро очакваме да видим първи прототип от Suzuki Motorcycle India, които работят по нов електрически скутер за местния пазар.

Вместо да се конкурират помежду си, японските компании избират да работят заедно по разработване на технологии за електрически автомобили.

В създаденото за тази цел EV Common Architecture Spirit съвместно предприятия през 2017 членуват: Toyota, Mazda, Denso, Suzuki, Subaru, Hino и Daihatsu.

Share this post

Comments (18)

  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • nedi alex Reply

    все пак имало здрав разум в японците, че с тоя водород …!?!

    January 3, 2020 at 9:21 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ми те нямат май много избор освен да се обединят за електромобилите, а това с водорода все си мисля, че искат да хванат някаква ниша с него, но тази технология някак грам не набира популярност и почти не се и говори за нея..та ще е интересно как и въобще дали ще я бъде.

    January 3, 2020 at 11:27 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *