С доплащане батерията на Tesla Model S се увеличава софтуерно
В този блог: Tesla Model S 70D става на 75D с доплащане и софтуерно отключване.
След като обяви новата 75 кВтч батерия за Model S, Tesla Motors потвърди, че ще продължи да предлага и 70 кВтч версия с опция да си я ъпгрейдваме срещу доплащане…
Официално компанията вече произвежда само 75 и 90 кВтч батерии, макар че на европейския сайт за Model S все още седи предишното 70D предложение. В конфигуратора 70 кВтч батерията е избрана по подразбиране и малко по-надолу има пакет за увеличаване на пробега – срещу €2,800 ти отключват допълнителните 5 кВтч за общо 75 кВтч. Първоначално цената на този пакет беше €3,400, но изглежда са осъзнали, че е скъпо и сега предложението е за €2,800.
Ново е като подход и е ясно, че в него има доза маркетинг и погъделичване, че ти предлагат да си увеличаваш пробега. По-интересното в тази стратегия като че ли е друго – възможността вече не само постоянно да обновяват софтуера на колата ти и да добавят функции, а и да получаваш повече енергия.
Дори се замислям дали в бъдеще биха добавили още опции, като да взимаш Tesla електромобил по-евтино и да си доплащаш за краткосрочен достъп до повече капацитет от батерията, когато ти е нужно за дълъг път, например.
Вероятно би било атрактивно предложение, което пък да роди още нови идеи за отключване и на други полезни добавки, само когато са ти нужни, за да не ти товарят излишно бюджета. Нещо като с мобилните приложения или софтуера – имаш безплатна версия, но и платена с повече опции.
‘Екстрите’ започват да придобиват нов смисъл.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
В [url=”https://www.youtube.com/watch?v=hhQC03HakWA”]този клип[/url] много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $…), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко – ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.
Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде “отключена” ще се “възползват” от тази “възможност”. За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.