Ще има ли Tesla салон в България до 6-8 месеца?
Както обикновено, изпълнителният директор на Tesla Елон Мъск използва Twitter за анонси, като този път става дума за нашия регион.
Вчера (23 септември) Мъск писа в социалната мрежа, че се надява компанията му да отвори салони в Словакия, Хърватска, Сърбия и повечето държави от Източна Европа до началото на следващата година.
Досега не сме попадали на информация Tesla да търси място за салон в България, освен напоследък, когато в един разговор стана дума за нещо такова. Няма конкретика и срокът обявен от Мъск е малък, а и отварянето на първия Supercharger у нас се бави вече пета година. Писахме за евентуалното му отваряне през 2014-та…
Това не пречи нещата да се случат както Елон ги казва, а иначе най-скорошното Tesla развитие в Източна Европа е отварянето на онлайн резервациите за Полша, Румъния, Словения и Унгария през август. Според американския блог Teslarati, проучване показва, че е много важно да се отварят салони в Източна Европа, тъй като има голям инетерес. Хм, не думай.
Ето и точно какво писа Мъск в Twitter:
Hoping to open in Slovakia, Croatia, Serbia & most of Eastern Europe early next year. Finally, we will do Nikola Tesla proud by having his cars in his countries of origin!
— Elon Musk (@elonmusk) September 23, 2019
Снимката отгоре ни напомня колко отдавна бяхме за пръв път в салон на Tesla в Европа. Това беше през октомври 2013 г. по време на тогавашното издание на eCarTec Мюнхен и да, наистина, Tesla като че ли идва с най-голямо закъснение по земите откъдето е Никола Тесла, чието име компанията носи. Но пък ето че вече има някаква по-точна информация по въпроса. Как мислиш, ще има ли Tesla салон в България след 6-8 месеца?
Comments (45)
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
Не думам докато не стане. Пък и на нас ни трябват поне три, в големите градове, със сервиз и със зареждане.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
За Словакия, Чехия, Унгария, Хърватска, Румъния съм убеден, че най-скоро време ще имат шоурум-и, все пак там пазарите са по-големи, самите страни са по-развити, с повече стимули, имат суперчарджъри отдавна. А у нас… ако открият суперчарджъра до Пловдив догодина пак ще е добре. Но все пак се надявам в близките 2-3 години да открият нещо. Даже според мен и само сервизен център да открият в някой български град, пак ще повиши значително броя на Теслите тук, защото липсата на удобно обслужване, колкото и рядко да се налага, според мен отказва голяма част от потенциалните клиенти. Все пак едно е да я докараш веднъж от чужбина, друго е за всеки проблем да я караш/пращаш в чужбина.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Световната класация на Тесла за първите 50 страни с най-много спестявания на въглероден диоксид, което е пропорционално на изминатите километри и свързано с броя на автомобили в тези страни регистрирани в Тесла поставя България на 34то място.
Това може просто да значи че нашите Тесли са по-стари с повече километри, които може да не са били изминати в България, ама до каква степен това влияе е трудно да се определи.
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Кратък отговор на въпроса от заглавието – НЕ.
може би Суперчарджер??? до края на 2020???
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.
Мястото ни е престижно! Зад нас са Унгария, Румъния, Хърватия, СЛОВЕНИЯ и ИРЛАНДИЯ.
Теслите в България 90% са купени чисто нови, това не е Украйна, където съживяват “мъртавци”.
Просто са малко, все още.