Tesla Model 3 с 11 кВт AC бордово зарядно и до 125 кВт CCS DC
В този блог: Европейският вариант на Tesla Model 3 идва с 11 кВт трифазно AC бордово зарядно.
Информацията намерихме след доста чакане, когато първите коли започнаха да пристигат в Европа миналата седмица. От страница на сайта на Tesla се вижда, че мощността на AC зареждане е 11 кВт. Междувременно се появиха данни и за (до) 125 кВт CCS DC зареждане, макар и пикът да е само до 47-48% от батерията.
Питанка в TMC форума получи отговор след няколко дни чакане и след като следяхме темата когато информацията дойде, я публикуваме за всички. Потребител от форума пусна линк към страницата на Tesla, където срещу AC зареждане е записано 11 кВт.
Това е по-слабо отколкото при по-скъпите S и X, но не можем да сме сигурно, че мощността е по-ниска просто защото става дума за по-евтин модел. Голямата батерия на Model 3 обаче е с капацитет малко над 70 кВт и с 11 кВт мощност зареждането й ще отнема повече от 6 часа.
За нощно време е супер, но не е достатъчно за по път. За сравнение, ако мощността е 16.5 кВт, при спиране за два часа щеше да е възможно да се напълни половината батерия, достатъчно за около 200 км пробег. С 11 кВт скоростта на зареждане е 65 км/час.
Вече имаме информация и за DC CCS зареждането, след като холандският оператор Fastned показа графики с пикова мощност 126 кВт. За сравнение, в момента на Supercharger станциите на Tesla мощността е до 120 кВт. С предстоящата версия 3 на станциите мощността ще бъде увеличена.
Бързото зареждане идва с известно ограничение, тъй като максималната мощност е позволена до около 47–48% от батерията. След това мощността спада значително, което при други електромобили като Audi e-tron се случва по-късно.
First production Tesla Model 3 visits Fastned, this is what happened next ⚡️ pic.twitter.com/giPdBj5t0W
— Fastned (@Fastned) February 8, 2019
Вероятният бъдещ пик ще е около 160 кВт, с което зареждането от 10–80% би трябвало да отнема 24-27 минути (сега това става за 30–35 минути.
С 11 кВт трифазно AC зареждане Model 3 се изравнява с настоящия BMW i3, който обаче е със значително по-малък капацитет на батерията (42 кВтч), както и с Audi e-tron (95 кВтч батерия), при който опцията за 22 кВт AC зареждане (второ бордово зарядно) засега не е налична.
Comments (99)
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Аз наистина не Ви разбирам.
Факт, че нямам никакъв опит, но това, което аз си представям е, че ми трябва колкото се може по-мощни DC зареждачки.
На дълъг път ще ми трябва да презаредя 50-ина кВт и за мен ще е най-добре да спра там където първо е най-бързо и второ – евтино.
Това не си го представям как ще стане през АС, пък било то и 22кВт
И всъщност едно от нещата, което адски много харесвам в тази марка е, че те се опитват да осигурят на клиентите си точно това.
Редакция: 50,а не 30
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Давам жокер – АС зареждането няма причина да се бърка/сравнява с DC зареждането.
Едва ли някой си представя да седи 4-5 часа или нещо от сорта на дълъг път. Всеки тип зареждане си има предназначение. АС зареждането – и неговата мощност – имат огромно значение. Давам пример – видях този коментар преди малко, когато излязох от Била. Докато пазарувах нашият Рено ЗОЕ се зареди до 52% (от около 10%) за 30 минути. Това е благодарение на 22 кВт бордовото зарядно. Има значение. Това е и една от причините ЗОЕ да е най-продаваният (дели първото място с LEAF) електромобил по продажби в Европа.
Мощното и бързо DC зареждане по път си е също толкова важно. Но не си постоянно на дълъг път, нито има (и ще има) толкова много DC колкото AC станции. Колкото повече стават DC-тата, разбира се, толкова по-добре. Нужни са много инвестиции, работа и време.
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Привет! 🙂
Да погледнем в детайлите – автомобила предлага около 350-420км пробег с пълна батерия, т.е. само на отсечката София-Варна ще е нужно спиране за малко зареждане, което е елементарно да се предвиди къде, как и т.н.
Хората, които карат/ще карат електромобили, вярвам няма да са “джигити” и стилът им на живот няма да е “всичко на макс”. всъщност това мисля, е новостта, която ще дойде с електромобилността – да се мисли повече, да се планира и предвижда, и ежедневието да е по-спокойно.
А мощността на АС зарядното сигурно е съобразена със сградната инсталация, т.е. 22кВт са множко и не навсякъде ще е ОК.
Не знам дали може от автомобила да се ограничи мощността на зареждане!?
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Абсолютно с две ръце – ДА – за това да се планира и ежедневието да е по-спокойно. Точно такова е моето разбиране за електрическата мобилност.
За съобразяването със сградните инсталации – това определено е важно и съвсем уместно. Като цяло не е проблем да имаш 22 кВт партида – има ли възможност ЕРП-то ще я осигури. Естествено трябва и да има възможност човек да си я плати тази партида. Тук акцентът е по-скоро върху обществените АС станции и бордовото зарядно на електромобила като функция. Едно е да седиш някъде час – можеш да си го вкараш в графика и да се интегрира добре – 2, 3 часа или повече вече е друго – затова дадох и примера със ЗОЕто.
11 кВт е добре, особено за домашно. 22 кВт просто дава повече гъвкавост и бързина, когато е нужна.
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Не вярвам да имам дни с повече от 540 км градско шофиране на ден, но дори и да имам, по-добре ако ми се наложи в тези дни да зареждам на 120 кВт DC.
За този половин час още 5 автомобили щяха да заредят толкова, ако беше 120 кВт DC
(Единствената причина да Ви го казвам е, защото Вие сте в този бизнес със зареждачките – да си знаете, че има и такива на пазара)
Това е моята гледна точка. Аз и затова се насочвам към ТМ3, а не към ZOE.
Колкото до първото място в Европа – това наистина бе добра смешка 🙂
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Няма никаква смешка – ЗОЕ не е най-добрият електромобил, но е в топ 2 по продажби и това е факт. Топ 2,
защото понякога временно не е с най-много продажби. Не остава време за блогове със статистика, но ето няколко:
https://www.navigantresearch.com/news-and-views/plug-in-ev-sales-update-europe-2018
https://cleantechnica.com/2019/02/03/europe-ev-sales-renault-zoe-wins-in-december-nissan-leaf-takes-2018-title/
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1301-renault-zoe-prodazbi-evropa-2015 (през 2015-та също е било така).
Темата е 11 кВт зарядното на ТМ3 и CCS мощността. Да го оставим зоето на мира – тук служи просто за пример :).
Че сме в бизнеса със зареждачки също няма нищо общо с темата. Естествено, че е добре да си имаш 120 кВт зареждане, а то ще става и по-мощно. Просто трябва да правиш разлика между нещата (АС и DC зареждане). Въобще не е под съмнение, че е по-добре когато ще минаваш 540 км да имаш на разположение 120 кВт DC мощност.
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Трябваше това 22квт да го направят с доплащане за европа, защото в някои държави няма много DC зареждачки
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Ами да, както е при Audi e-tron. И както беше при Tesla Model S 1. Да има избор за тази важна опция.
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Това е Model 3!
11kW са му Ок. достатъчно е скъп за да му добавиш още $1000? за нищо. Преди 2 години нямаше нито една бърза зареждачка в България, сега наближават 30 бр.
От трифазен контакт в гаража се зарежда достатъчно бързо за градско каране – два пъти седмично. /може и всеки ден/
За между градско – само бързо /DC/ зареждане.
И всеки хотел и голям магазин трябва да имат АС зареждачки….
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Да 11 кВт за тройката биват определено. Все пак 16.5 като на S и X са една идея по-добре и има значение. Казвам го от опит.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.
Zoe Q90 е било даже с до 43квт АС зареждане, т.е. за 1 час близо 300км заряд. Зое-то с тази малка батерия няма да приема максимална мощност докрай, но такова зарядно е било вградено предполагам заради малкото DC зареждачки преди години.