Панорамното стъкло на Tesla Model 3 с технологията на покривните соларни плочки

tesla_model_3

Панорамното стъкло на Tesla Model 3 с технологията на покривните соларни плочки

tesla_model_3

В този блог: Горното стъкло на Model 3 може да бъде голям соларен приемник.

В Tesla все има нещо ново, което често го е нямало досега. Поредното са новите соларни плочки, с които компанията направо заменя покривните керемиди и соларните панели с една нова технология, заместваща и двете. Точно тя ще бъде използвана и при стъклата на Model 3

За това загатна Елон Мъск по време на конкретния разговор за финансовите резултати на Tesla от вторник. Тогава Елон разкри, че в Model 3 ще бъде използвана същата технология като тази на новите соларни керемиди.

По време на разговора, Мъск уточни откъде идва тази възможност с думите, “в случай че не става ясно от обявяването на соларните покриви, Tesla създаде технологична група за разработка на стъкла… с някои феноменални хора”.

Соларен покрив имаше и Fisker Karma, но с енергията от него можеха да се захранват само спомагателни системи. Очевидно и Model 3 ще получи подобен покрив и с доста по-голямата площ и нова технология, от него е твърде възможно да се извлича повече енергия, като за кратко удължаване на пробега. След като в групата има феноменални хора, като нищо ще измислят как да вкарат технологията и в челното стъкло.

Интересното при новите соларни керемиди на Tesla е, че те могат да се затоплят сами, за да не задържат сняг или да не се образува лед върху тях. Представи си стъклото на колата ти да няма реотани и пак да не замръзва!

Дали пък следващото от Tesla няма да са соларни прозорци?


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • stormspike Reply

    :o:oМале мале,,, отсега събирам пари за тази кола, просто нямам търпение, след 2 години поне ще я взема, но само по-нови и по-хубави неща научавам

    November 4, 2016 at 6:35 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • rrumpe Reply

    Или става въпрос за пропускливост на светлината в зависимост от ъгъла под който пада:) А може би и двете.

    November 4, 2016 at 7:46 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am
  • tosho Reply

    М3 няма да има соларен покрив! В интервюто Мъск само казва, че ползват еднакви технологии за голямите стъкла в М3 и за да постигнат добрата здравина и външен вид на стъклените им керемиди. Тесла едва ли някога биха си губили времето с безсмислени работи като слънчеви панели по автомобилите им…

    November 4, 2016 at 7:53 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *