Tesla Model 3 с до 500км пробег и максимална скорост от 225км/ч

tesla_model_3

Tesla Model 3 с до 500км пробег и максимална скорост от 225км/ч

tesla_model_3

В този блог: Tesla представи официално Model 3 на специална церемония във фабриката във Фримонт тази сутрин.

Голямото чакане приключи, макар и не за всички, но поне за очакващите официалното представяне на Model 3, който беше представен на официална церемония във фабриката на Tesla във Фримонт.

Доста хора се бяха събрали на събитието и атмосфера определено не липсваше. След като докара първата кола на сцената Елон Мъск запозна всички с процеса на производство на Model 3 и продължи споделяйки какво да очакваме от тройката и как и кога ще започнат доставките.

Доста хора се изказаха против това да няма табло зад волана на колата, но Елон сподели, че колата е създадена с идеята да може да се управлява сама, и че в бъдеще няма да има нужда да поглеждаш таблото толкова често, защото вероятно ще гледаш филм или ще правиш нещо друго, докато колата се кара сама.

Мъск сподели също и от какво зависи бързината, с която се произвеждат колите, както и че целта им е да стигнат до 20,000 бройки в производството на месец през декември и до 100,000 по някое време следващата година.

Ако си пропуснал/а да гледаш церемонията по откриването по-долу в статията ще намериш линк към видеото, а сега накратко по-важните неща за опциите, с които идва Model 3.

Единственото нещо, което не разбрахме днес, е капацитетът на батериите в кВтч, но по груби сметки спрямо спецификациите на колата можем да заключим, че малката батерия е около 50-55 кВтч, а голямата в диапазона 70-75 кВтч.

 Стандартна батерия

  • Макс. пробег с едно зареждане: 354км 
  • Зареждане на Supercharger: До 210 км пробег за 30 мин
  • Зареждане в домашния условия: 50 км пробег на час (240V, 32A)
  • Ускорение: От 0 до 100км/ч за 5.6 сек
  • Максимална скорост: 210км/ч

Голяма батерия

  • Макс. пробег с едно зареждане: 500 км
  • Зареждане на Supercharger станция: До 275 км пробег за 30 мин
  • Зареждане в домашния условия: 60 км пробег на час (240V, 40A)
  • Ускорение: От 0 до 100км/ч за 5,1 сек
  • Максимална скорост: 225км/ч

Стандартни аксесоари (за САЩ)

  • 240-волтов адаптер NEMA 14-50
  • 120-волтов адаптер NEMA 5-15 
  • J1772 адаптер за публично зареждане
  • 20 метров мобилен конектор с чанта за съхранение

Удобства

  • Вградени карти и навигация
  • Wi-Fi и LTE интернет връзка
  • Вход без ключ и дистанционен контрол на климатика с мобилното приложение на Tesla
  • Управление с гласови команди 
  • Възможност за Bluetooth разговори

Колкото до нивото на безопасност на колата, видеото което Eлон Мъск показа по време на церемонията сравняващо Tesla Model 3 с Volvo S60, демонстрира каква е разликата между тестовете на Tesla и Volvo S60, което по думите на Мъск е втората най-безопасна кола в света.

Model 3 разполага със седем камери, предни радари и дванадесет ултразвукови сензори позволяващи технологии за активна безопасност, включително избягване на сблъсъци и автоматична аварийна спирачка, шест въздушни възглавници, тристепенни обезопасителни колани с напомнящи сензори за шофьора и четиримата пътници, антиблокиращи спирачки, електронна спирачка за паркиране, LATCH система за детска седалка и система за следене на налягането в гумите.

Цената на модела със стандартната батерия е $35,000, а на този с по-голямата $44,000. Първоначално ще започнат доставките на Model 3 с по-голямата батерия, а доставките на този с по-малката батерия ще започнат през септември.

Към колата могат да се добавят и други екстри като Автопилот и система за напълно автономно управление, които я оскъпяват с още $8,000, а  освен това има и Премиум пакет на стойност $5,000, който включва добавки като: отворен декор от дървесни пори, USB портове на задните седалки, 12-степенна система за регулиране на предните седалки, Премиум аудио система с повече мощност, високоговорители и субуфер, стъклен покрив с ултравиолетова и инфрачервена защита, LED фарове за мъгла и още куп неща.

Системата за автономно управление обаче на този етап няма да бъде достъпна навсякъде, а само на места където вече има действаща регулация за автономни коли.

Гаранция

  • 4 години, ограничена гаранция до 90,000 км
  • 8 години гаранция за батерията дo 160,000 км (стандартна)
  • 8 години гаранция за батерията до 192,000 км (удължена)

Повече за колата, процеса на доставки и пълният списък със спецификации може да намериш на tesla.com, а в мрежата вече има и видео с тест драйв на първите произведени модели, като това пуснато в YouTube канала на Bjørn Nyland засега изглежда най-добро.

{youtube}_xikAWPjWxQ{/youtube}

Share this post

Comments (27)

  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • Bul_gar Reply

    Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион

    July 29, 2017 at 5:45 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • PETROV Reply

    За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
    Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??

    July 29, 2017 at 5:56 pm
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am
  • Bul_gar Reply

    Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
    Разлика в цената май 3000$.
    Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
    Добре печелят соцвагена от тоя кютук

    July 30, 2017 at 7:24 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *