Tesla Model 3 с до 500км пробег и максимална скорост от 225км/ч
В този блог: Tesla представи официално Model 3 на специална церемония във фабриката във Фримонт тази сутрин.
Голямото чакане приключи, макар и не за всички, но поне за очакващите официалното представяне на Model 3, който беше представен на официална церемония във фабриката на Tesla във Фримонт.
Доста хора се бяха събрали на събитието и атмосфера определено не липсваше. След като докара първата кола на сцената Елон Мъск запозна всички с процеса на производство на Model 3 и продължи споделяйки какво да очакваме от тройката и как и кога ще започнат доставките.
Доста хора се изказаха против това да няма табло зад волана на колата, но Елон сподели, че колата е създадена с идеята да може да се управлява сама, и че в бъдеще няма да има нужда да поглеждаш таблото толкова често, защото вероятно ще гледаш филм или ще правиш нещо друго, докато колата се кара сама.
Мъск сподели също и от какво зависи бързината, с която се произвеждат колите, както и че целта им е да стигнат до 20,000 бройки в производството на месец през декември и до 100,000 по някое време следващата година.
Ако си пропуснал/а да гледаш церемонията по откриването по-долу в статията ще намериш линк към видеото, а сега накратко по-важните неща за опциите, с които идва Model 3.
Единственото нещо, което не разбрахме днес, е капацитетът на батериите в кВтч, но по груби сметки спрямо спецификациите на колата можем да заключим, че малката батерия е около 50-55 кВтч, а голямата в диапазона 70-75 кВтч.
Стандартна батерия
- Макс. пробег с едно зареждане: 354км
- Зареждане на Supercharger: До 210 км пробег за 30 мин
- Зареждане в домашния условия: 50 км пробег на час (240V, 32A)
- Ускорение: От 0 до 100км/ч за 5.6 сек
- Максимална скорост: 210км/ч
Голяма батерия
- Макс. пробег с едно зареждане: 500 км
- Зареждане на Supercharger станция: До 275 км пробег за 30 мин
- Зареждане в домашния условия: 60 км пробег на час (240V, 40A)
- Ускорение: От 0 до 100км/ч за 5,1 сек
- Максимална скорост: 225км/ч
Стандартни аксесоари (за САЩ)
- 240-волтов адаптер NEMA 14-50
- 120-волтов адаптер NEMA 5-15
- J1772 адаптер за публично зареждане
- 20 метров мобилен конектор с чанта за съхранение
Удобства
- Вградени карти и навигация
- Wi-Fi и LTE интернет връзка
- Вход без ключ и дистанционен контрол на климатика с мобилното приложение на Tesla
- Управление с гласови команди
- Възможност за Bluetooth разговори
Колкото до нивото на безопасност на колата, видеото което Eлон Мъск показа по време на церемонията сравняващо Tesla Model 3 с Volvo S60, демонстрира каква е разликата между тестовете на Tesla и Volvo S60, което по думите на Мъск е втората най-безопасна кола в света.
Model 3 разполага със седем камери, предни радари и дванадесет ултразвукови сензори позволяващи технологии за активна безопасност, включително избягване на сблъсъци и автоматична аварийна спирачка, шест въздушни възглавници, тристепенни обезопасителни колани с напомнящи сензори за шофьора и четиримата пътници, антиблокиращи спирачки, електронна спирачка за паркиране, LATCH система за детска седалка и система за следене на налягането в гумите.
Цената на модела със стандартната батерия е $35,000, а на този с по-голямата $44,000. Първоначално ще започнат доставките на Model 3 с по-голямата батерия, а доставките на този с по-малката батерия ще започнат през септември.
Към колата могат да се добавят и други екстри като Автопилот и система за напълно автономно управление, които я оскъпяват с още $8,000, а освен това има и Премиум пакет на стойност $5,000, който включва добавки като: отворен декор от дървесни пори, USB портове на задните седалки, 12-степенна система за регулиране на предните седалки, Премиум аудио система с повече мощност, високоговорители и субуфер, стъклен покрив с ултравиолетова и инфрачервена защита, LED фарове за мъгла и още куп неща.
Системата за автономно управление обаче на този етап няма да бъде достъпна навсякъде, а само на места където вече има действаща регулация за автономни коли.
Гаранция
- 4 години, ограничена гаранция до 90,000 км
- 8 години гаранция за батерията дo 160,000 км (стандартна)
- 8 години гаранция за батерията до 192,000 км (удължена)
Повече за колата, процеса на доставки и пълният списък със спецификации може да намериш на tesla.com, а в мрежата вече има и видео с тест драйв на първите произведени модели, като това пуснато в YouTube канала на Bjørn Nyland засега изглежда най-добро.
{youtube}_xikAWPjWxQ{/youtube}
Comments (27)
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
Елън казва че всячески се опитват да ограничат продажбите на Модел 3 , а резервациите са станали половин милион
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
За негово съжаление /или радост/ след това представяне, на което се видя, че Модел 3 е с класа над конкуренцията при този ценови клас.
Той за акциите на Тесла казва, че са “надценени” но те за сега не падат??
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук
Само като се замисля че електрическия голф тежи колкото базов Модел 3 1600 кг.
Разлика в цената май 3000$.
Гоуфу е 40см по къс, с по малка батерия, с 4 секс по бавен до 100км/ч и с по ниска максимална скорост
Добре печелят соцвагена от тоя кютук