Критики за спирачния път на Model 3 от Consumers Reports; Мъск обещава бързи подобрения до няколко дни
В този блог: Критики към спирачния път на Model 3 от Consumers Reports.
Tesla Model 3 не успя да се сдобие с препоръка за покупка от Consumer Reports, чийто екип публикува резултати от направените тестове на колата.
Хората, които тестваха Model 3, направиха и няколко положителни коментара за колата, но не останаха особено доволни от спирачния път на Model 3 при скорост от 100 км/ч.
При първият тест с по-ниска скорост спирачната дистанция на колата съвпадна със споменатата в документите от Tesla, но при вторият тест бе установено, че спирачният път на колата при скорост от 100км/ч е средно 46 метра и е по-лош от на всички съвременни автомобили, които са тествали, и с около 2,3 метра по-дълъг от този на пикапа Ford F-150.”
Според тестовете на CR повечето съвременни автомобили от този клас имат спирачен път от средно 39 метра при скорост от 100км/ч. Вътрешните тестове на Tesla пък показват среден спирачен път със същите гуми от 40 метра, а Motor Trend са успели да постигнат дори по-нисък резултат макар и с 19-ки спортни джанти от 36 метра.
Мъск сподели, че е възможно да са постигнали тези резултати, защото са тествали стара версия на колата, която е била от първите произведени, но втори тест с друга по-нова кола е потвърдил същите резултати, дори след като спирачките са били оставени да се охладят.
Елон Мъск побърза да отговори на критиките в Twitter и сподели, че компанията е установила, че този проблем идва от калибрирането на антиблокиращата спирачна система на Model 3, но за щастие, това може да се реши чрез дистанционно актуализиране на софтуера, а дори да се наложи хардуерна намеса тя ще бъде извършена безплатно за всички собственици на Model 3.
Tesla Model 3 shows 60-0 mph braking weakness in CR tests, Tesla fires back with own test results https://t.co/Rz1OJm0ARx by @fredericlambert pic.twitter.com/0y0PNOgaFn
— Electrek.Co (@ElectrekCo) May 21, 2018
Very strange. Model 3 is designed to have super good stopping distance & others reviewers have confirmed this. If there is vehicle variability, we will figure it out & address. May just be a question of firmware tuning, in which case can be solved by an OTA software update.
— Elon Musk (@elonmusk) May 22, 2018
Друга критика, която оправиха от Consumer Reports към Model 3 е, че почти всичко в колата се управлява от централния дисплей и често се налага шофьорът да отделя поглед от пътя и ръка от волана, за да изпълнява елементарни функции.
Това е коментирано вече многократно в клипове, по форуми и други и колата просто е направена така. Който я харесва, се напасва.
Междувременно Tesla отвори резервациите за AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек.b AWD добавката ще струва $5,000, а пробегът ще бъде същият като на базовата версия – около 560км.
Спорната версия на Model 3, която ще бъде с AWD пък ще струва $78,000 и ще те понася със 100 км/ч за 3,5 сек и ще достига максимална скорост от 250км/ч.
Тя също така ще се предлага и с бял вътрешен интериор, който се вижда частично на снимката по-долу.
Comments (18)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.
Да, мерси за корекцията. Оправено.