Tesla Model 3 върви по график, вече тестват шасито, високоволтовата и други системи

tesla-model-3

Tesla Model 3 върви по график, вече тестват шасито, високоволтовата и други системи

tesla-model-3

В този блог: На 26 октомври 2016 Tesla предостави информация за прогреса по Model 3.

В писмо до акционерите компанията споделя добри новини от последното тримесечие, най-важната от които е, че е излязла на печалба за пръв път от три години насам…

Сметките за това са сложни, но ако три години изглеждат много, Amazon, например, е излязла на печалба на деветата година от основаването си (на седмата след като е станала публична компания)…

Да минем към Model 3, за който Tesla потвърди, че “масовото производство и доставките започват през втората половина на 2017”.

На този етап имат следната готовност:

  • Завършени са производствените шаблони;
  • Скоро ще започне монтаж на нови линии за заварки и финално сглобяване;
  • Изграден е екип от доставчици за производствено оборудване и компоненти;
  • Осигурени са същественото оборудване и компоненти;
  • Сега тестват шасито, високоволтовата система, климатика, мултимедията и светлините.

Като че ли всичко върви по план, защото има също и потвърждение за това, че разширението на фабриката във Фримонт продължава, а производството на батерийни клетки за Model 3 в Гигафабриката ще започне по-късно през настоящата година.

В писмото има данни и за още едно подобрение – за последните 12 месеца проблемите с Model X са спаднали с 92% или иначе казано, с този процент е намаляло отстраняването на недостатъци. С Model 3 искат да опростят нещата много повече и да направят колата още по-надеждна. Засега вървят по план, а втората половина на 2017-та вече не е толкова далеч. Кой кога ще си получи “тройката” и кога ще пристигнат първите в България обаче засега е съвсем неясно.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • nedij Reply

    това, което чета ме радва изключително! 🙂
    сещам се за преди 20г, когато излизаха мобилните телефони – какви бяха като възможности, разпространение и цена, и какво е сега положението …
    При все, че за рамките на година Самсунг подобриха технолигиите си за полупроводниково производство от 40нм през 15нм до 10нм, а и се чете вече за нов полупроводников елемент … 🙂

    October 27, 2016 at 8:10 am
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • Bul_gar Reply

    замислих се за наличието на 12V акумулатор. сигурно наличието му е по евтино от инвертор. кога ли ел инсталациите на електромобилите ще минат на по високо напрежение? сега няколко производителя са се прицелили 2018г да имат мощни и луксозни ел.коли, че да видим какво различно могат да вградят.

    October 27, 2016 at 8:06 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm
  • vesi4 Reply

    Мисля, че това е по-скоро като резервно захранване. В случай, че високоволтовата батерия / система се повреди, да има захранване за компютър, аварийни, фарове, такива неща. Спомням си, че при една катастрофа на Модел С, при която батерията се беше подпалила, се казваше, че след като пожарникарите потушили огъня, собственика се е върнал, отключил автомобила с [b]дистанционното[/b] и си е взел от вътре някакви документи.

    Също така при демонстрацията за замяна на батерията, автомобила си беше напълно работещ, дори когато на него нямаше закачена батерия. Е, смяната на батериите явно няма да се ползва, поради изключително слаб интерес, но все пак.

    October 28, 2016 at 12:21 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *