Tesla Model X поевтиня със €7,300

tesla-model-x-60-kwh

Tesla Model X поевтиня със €7,300

tesla-model-x-60-kwh

В този блог: Tesla пусна нов Model X вариант с 60 кВтч батерия и базова цена €72,500.

Миналия октомври Елон Мъск тиутна, че след година ще има нещо от сорта на 70 кВтч батерия за Tesla Model X и от 13 юли 2016 г. компанията вече предлага по-евтин вариант с 60 кВтч капацитет…

Анализатори отдават предложението на обявените наскоро по-ниски резултати от очакваните за продажбите. Причина за тях са недоставени в рамките на тримесечието произведени електромобили.

Това, което Tesla прави, е да предлага допълнително ограничение на версията с най-малка батерия. Вече го има при Model S, а сега и при Model X. По-точно, колите със 75 кВтч батерия се предлагат със софтуерно ограничение на капацитета й до 60 кВтч. Новото предложение е Tesla Model X 60 за €72,500 без ДДС, при €80,800 без ДДС за Model X 75.

Версията вече е налична за поръчка в дизайн студиото на Tesla, с очаквани доставки за около 2-3 месеца. Съответно я има възможността при желание остатъкът от капацитета на батерията да бъде “отключен” срещу доплащане.

Формулата изглежда подходяща и за производителя, и за потребителите, защото чрез сваляне на цената има шанс да се продадат повече Model X, който пък така става по-достъпен за повече хора. От друга страна може да не ти се налага да ползваш пълния капацитет и така не заплащаш излишно цялата стойност на батерията.

Интересно е дали в един момент ще започнат да предлагат временно отключване на капацитета срещу заплащане. Имам предвид не за постоянно срещу пълната сума, а за едно пътуване или кратък период от време. Така вместо няколко хиляди евро може да платиш 100, 200 или нещо от сорта – като наем (донякъде сходен с модела на Renault).

Очакваме първите Tesla Model X да пристигнат в България в края на лятото (късно през септември или през октомври) и да направим блог с първи впечатления от модела.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (108)

  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • firesword Reply

    Не е супер голямото намаление на цената, ама в добра посока вървим 🙂

    July 14, 2016 at 6:13 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • Bul_gar Reply

    Сигурно може и още, но като няма конкуренция на пазара защо им е. Сега нали предложиха нова батерия за Роъдстъра с 80кВтч, докато стара беше с 53кВтч преди 8 години. Значи има развитие на енергийната плътност при батериите на Панасоник/Тесла с 5% годишно. Занапред няма да има нужда от увеличаване на капацитета когато имам мрежа от зарядни. Тогава теглото на ел.колите ще започне да пада и цените след 2018г когато няколко производители имат електрички с пробег над 300км.
    Ще бъде изродско Тесла да представи 100квтч батерия тази година, защото определено Модел Х има нужда от такава.

    July 14, 2016 at 6:53 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Моята заплата е точно 2600 бруто в гр. София, и нето по банкова сметка 1000 ЕВРО. Ако живея с въздух, живея в помещение от въздух и се радвам с въздух ще ми отнеме точно 6 /шест/ години за да я закупя /най евтината версия без екстрите/. В мен ли е проблема, или в цената на автомобила? Съвет?

    July 14, 2016 at 8:04 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • TeslaFan Reply

    Абсолютно съм съгласен. В момента още работят по технологията за плътността на ”20700 батериите”. Не, че не са готови, но се очаква и финалното становище на Jeff Dahn за зелена светлина. Вече при 100квтч батерия, става страшно за дизеларките на Меркел!

    July 14, 2016 at 8:10 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • Bul_gar Reply

    ако беше в сащ да си я вземеш щото след държавните и щатски субсидии ти е около $60к, но като няма завод в Европа цената скача яко, а и в БГ субсидията е само 4000лв, но за сметка на това ДДС-то е 20% :D. В БГ като няма към момента мощни зарядни станции си е неудобство и то голямо като се има предвид инвестицията в тази кола. Като че ли резервацията на Модел 3 който може да е в БГ след 3год изглежда най логична, когато и ще има повече зарядни станции в БГ.
    Чета някои мнения на американците които казват че пътуват 100мили на ден, а когато почиват и ходят някъде със семейството е с каравана и затова електромобил с 150+ мили може да им замести първата кола, но изчаква за по евтин от Модел S/X.

    July 14, 2016 at 8:58 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • firesword Reply

    Ами май нещо те цакат с удръжките, според тоя калкулатор http://www.calculator.bg/1/zaplata_bruto_neto.html – трябва да имаш малко повече от 1000 евро 🙂 Майтап. Иначе това сме го коментирали с Bul_gar, повечето хора нямат шанс. За електромобил и 5К нетна заплата няма да ти стигне за да спестиш за нов в нормални срокове. Чакаме да се развият нещата 🙂 Чудя се през това време дали да не направя някой друг тест драйв, на това което има на пазара в БГ …..

    July 14, 2016 at 9:48 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • Bul_gar Reply

    ако говорим за по евтиния вариант на Тесла – Модел S, но с по-голямата батерия 90D, че БГ да е по спокойно движението, цената е €86к за базово, но ДДС-то е още €17к, минус €2к държавна субсидия. Е базов Модел S 90D стъпва на 200 000лв в БГ.

    July 14, 2016 at 10:31 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • mumojem Reply

    Все още няма такава субсидия в България – откъде взимаш това инфо?

    July 14, 2016 at 10:34 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    някъде съм се подвел ли? няма ли 2500лв за хибрид и 4000лв за нов електромобил?

    July 14, 2016 at 10:53 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • Bul_gar Reply

    http://dnes.dir.bg/news/subsidia-elektromobili-12219492
    това не е получило одобрение ли?

    July 14, 2016 at 10:59 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Имаше предложение за такива неща преди години, но още не са факт. Сега има 1 милион лева събсидия (по 20,000 на електромобил и 10,000 за плъгин хибрид) за държавни електромобили по [url=”http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efektivno-1/1463-44-hibrida-elektromobila-odobreni-zakupuvan-otstupka-20000-lv-ekofond”]този проект[/url] – одобриха общо за 44 коли. Но не е национален стимул за всички и засега е еднократно. Вероятно ще има още такива.

    July 14, 2016 at 11:00 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am
  • mumojem Reply

    Точно това не получи одобрение и беше гаф министърът да обявява колко струва зареждането (цитирайки соленки цени на частна фирма). Зареждането струва колкото определи пазарът, още повече при електромобилите, където има много повече варианти и конкуренция.

    July 14, 2016 at 11:06 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *