Tesla Model S проблеми разкриват Consumer Reports анкети
В този блог: Потребителски анкети показват различни (и вече известни) Model S недостатъци.
Като повечето коли и Tesla Model S не е перфектната машина, както се вижда от допитване до над 1,400 абонати на Consumer Reports…
След като получи супер похвали от CR по-рано тази година и най-висок рейтинг откакто организацията е създадена, сега електрическият седан на Tesla получава доста критики в годишното допитване за надеждност на автомобили. Това свали акциите на Tesla с над 10%, което се е случвало и преди, но обикновено тенденцията е за сравнително бързо обратно покачване…
В статия на своята интернет страница CR заключава, че Model S е супер кола за каране, но потребителските отзиви разкриват множество потенциални проблеми – нещо като “детски болести” за модела. В резултат оценката на изданието за Model S спадна на “по-лош от средното”, при “средно” ниво миналата година.
Сред най-честите оплаквания на собственици са дразнещи проблеми в интериора, като скърцане от някои панели, както и външни грижи от типа на неизскачащи понякога дръжки на вратите. Хората споделят още за изкривени спирачни дискове, неподравнени панели, неработещи чистачки, както и за дефекти в задвижващата система.
Въпреки тези проблеми, 97 процента от собствениците биха купили отново (друг) Model S и дават висока оценка на сервизното обслужване на Tesla.
Както стана дума в началото, акциите бързо възстановиха една трета от спада, но е видно, че в Tesla има проблеми с качеството и надеждността. Също от потребителски отзиви по форумите е видно и че компанията полага много усилия за отстраняване на проблемите, което ще става все по-голямо предизвикателство с увеличаване на производството. Това важи в огромна степен за масовия Model 3, който се очаква да видим по някое време през идващата 2016 г.
От: Autoblog Green
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (18)
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.
Чудя се тези които карат Тесли в България къде ги водят на сервиз. До Виена ли карат или викат рейнджър?
Зависи от случая, чувал съм и за двата варианта.