Първи снимки на Tesla Model 3, 350 км реален пробег, 115,000 резервации

tesla-model-3

Първи снимки на Tesla Model 3, 350 км реален пробег, 115,000 резервации

tesla-model-3

В този блог: Tesla показа прототипа на Model 3 – рекорден брой резервации още в първия ден.

След години на чакане хора от цял свят се подредиха на опашки пред салоните на Tesla Motors, за да резервират своя Model 3 още преди да са го видели. На 31 март, 2016 г. вечерта на специално събитие Tesla разкри за пръв път своя масов електромобил, с обявена базова цена $35,000 (в САЩ)…

Не се сещаме за кола, която да е предизвиквала такъв огромен интерес в нашето съвремие – толкова много хора по света очакваха по-евтиния електромобил на Tesla с повече пробег, че само за първите 24 часа са направени 115,000 хиляди резервации на място в салоните и онлайн.

Днес е 1 април, но няма никаква шега – Model 3 е пред нас, съвсем реален и резервиран от хиляди хора още преди да са го видели.

Tesla обяви, че предвижда първите Model 3 доставки да започнат в края на 2017 г. докогато най-вероятно ще настъпят промени в дизайна и техническите характеристики. Ето какво имаме сега, обявено на откриването на Model 3:

  • Всички версии на Model 3 ще могат да се зареждат на Supercharger станции (стандартно);
  • Супер безопасна кола;
  • Реален пробег 350 км с едно зареждане;
  • 5 места;
  • Стъклен панорамен покрив;
  • Автопилот функция стандарт;
  • Въздушното окачване ще е опция;
  • Базовата версия с ускорение под 6 секунди;
  • Базовата цена в САЩ е $35,000. За Европа засега няма информация;
  • По-голямата част от колата е от стомана, има и алуминиеви компоненти;
  • Първо ще се произвеждат и доставят по-скъпите версии с повече опции.

 

 

Виж (и качи) още снимки в тази форум тема.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (45)

  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • ivanvasilev Reply

    Красавица!

    April 1, 2016 at 9:22 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    Наистина изключителен автомобил. Замислям се дали да не се наредя и аз на опашката 🙂

    Единствено едно нещо не ми се нрави и това е липсата на арматурно табло (километраж…) при шофьора. Няколко компании се опитваха да правят това и не им се получи. Може би и липсата на решетка иска малко време, но определено не е нещо съществено, както липсата на километражи и т.н.

    April 1, 2016 at 11:04 am
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • mumojem Reply

    Да видим дали ще остане така в окончателния вариант, което може да се смята за резонно, че обикновено запазват голяма част от показаното. А за уредите си мисля, че новите системи за прожектиране на инфо на стъклото (head-up) може да имат пръст в убийството на километража 😀 – и това ще разберем…

    April 1, 2016 at 12:31 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • vesi4 Reply

    СУПЕР! Сутринта станах в 6:30 за да гледам откриването. Колата изглежда красиво, което беше едно от притесненията ми. В сравнение с нея Лийф, Болт и i3, са си направо грозновати. И на мен не ми хареса, че няма дисплей пред волана, но не е болка за умиране. Може би искат да спестят от цената. Или просто не е сложен в прототипа.

    Бих дал всичко за да чуя какво са си говорили шефовете на големите автоконцерни като са видели откриването и как са луднали хората

    April 1, 2016 at 1:52 pm
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am
  • Emiliyan Tanev Reply

    @mumojem, да изглежда, че таблото ще е заради head-up дисплея и поради това, че седалките са изместени напред.

    April 2, 2016 at 11:51 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *