Tesla добави нова 100 кВтч батерия за Model S и X

tesla-100-kwh-bateria

Tesla добави нова 100 кВтч батерия за Model S и X

tesla-100-kwh-bateria

В този блог: Tesla Model S и X вече се предлагат и с нова 100 кВтч батерия.

Засега е опция само при поръчка на топ Ludicrous изпълнението за P100D версиите на двата модела, с която Model S ускорява още по-бързо – вече за 2.7 секунди от 0-100 км/ч…

Че е по-бърз с една трета от секундата от предния модел вероятно не е толкова важно, колкото това, че с новата 100 кВтч батерия се очаква американската агенция за околната среда да обяви официален пробег 550 км на Model S P100D и 465 км за Model X P100D с едно зареждане.

За 100 кВтч батерия се говори от март насам, когато притежател на Model S с очевидно много добри способности по електроника откри информация за такава батерия в програмния код на колата си след поредното обявяване (тогава) на софтуера, което Tesla прави по интернет за всичките си електромобили.

Миналата седмица слухът се появи отново след като 100 кВтч батерията беше открита в европейски регулаторен документ. Сега обаче Tesla вече обяви официално нов P100D модел, въпреки че го има само на американския сайт на компанията (вероятно скоро ще се появи и на европейския и азиатския), който вече може да се избере и конфигурира през сайта на Tesla и в Европа.

Ако сега имаш поръчан P90D с Ludicrous Speed можеш да си доплатиш $10,000 и ще ти направят P100D. Ако си сред хората с вече доставен P90D Ludicrous Speed, ъпгрейдът струва $20,000, което включва рециклиране на батерията.

При нова поръчка, P100D е с $10,000 по-скъп от P90D, като включва или е задължително да се поръча Ludicrous Speed опцията, която също струва $10,000. Така базовата цена на Model S P100D в щатите вече е $134,500, а за Model X P100D – $135,500. Последният, с избрани всички опции, струва $163,250. С добавянето на новата 100 кВтч батерия Ludicrous Speed опцията вече не се предлага за 90 кВтч батериите.

Цените в Европа щe са по-високи заради транспорта и заради добавянето на ДДС са съответно €127,700 без ДДС за Model S P100D и €128,700 за Model X P100D. Обилно натоварен с екстри Model X P100D очакваме да струва над €180,000 доставка и платен ДДС в България (за 7-местен ще може да се приспада).


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • Bul_gar Reply

    Абсолютна лудница. Към момента са 3 пъти пред другите с 33квтч батерии. Без проблеми Варна – София. Сега малко ме е яд за българина със сивия Модел S P90DL facelift, че не успя да си вземе тази версия.

    August 25, 2016 at 9:32 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am
  • destino Reply

    Tesla, освен, че са добри в елколите ги бива и в маркетинга. В момента тяхното е кеф цена няма.
    33 кВтч предостатъчно за 87% от пътешествията които се правят всеки ден. Има изследвания в САЩ, например в Ню Йорк, средно се извинават по 21км на ден, малко повече е в ЛА, Финикс, около 36-40км е в Хюстън и Далас.
    Проблемът е всъщност слабо развитите платни станции за зареждане и все още ниската конкуренция в производството на ел коли.

    За България това е златна възможност, да се стимулира потреблението на ел енергия, която ни е в излишък, и да се намали изтичането на капитали за изкопаеми горива. Само 10-20к активно използващи се ел коли са достатъчни да подобрят състоянието на НЕК, пък и екологията на страната. Всички знаем за проблема с финните частици.
    Но, най-големият проблем, е че ще се намалят и постъпленията от ДДС и акциз при горивата. ДДС при тока е мизерно малък, в сравнение с горивата.

    August 27, 2016 at 8:51 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *