Tesla натиска здраво за оптимизиране на производството на Model 3

tesla-optimize-production-model3

Tesla натиска здраво за оптимизиране на производството на Model 3

tesla-optimize-production-model3

В този блог: Tesla търсят начини да подобрят производството за Model 3.

Компанията е намерила подизпълнители за сглобяване на част от електромобилите и специалисти, които да автоматизират производството…

Въпреки скептичното отношение към плановете на Елон Мъск да произведе 100 000 Tesla Model 3 през втората половина на 2017-та, анализаторът Дженифър Лианг от китайската фирма KGI казва, че това е напълно възможно. Проведените от фирмата проверки показват, че Tesla търси фирми занимаващи се с интеграция на системи и автоматизиране на процесите.

При производството на Model S и X почти всички части и компоненти се изпращат до фабриката във Фремонт, Калифорния, където биват сглобени. Сега обаче са включени два подизпълнителя в Тайланд и Китай, които ще се сглобяват част от електромобилите. Друга голяма стъпка към осъществяването на целта е купуването на Grohmann Engineering (DE) – специалист в автоматизиране на производството.

Според Лианг доставките на Model 3 ще се забавят през 2017-та, но направените поръчки за 400 000 Model 3 дават яснота на Tesla как да планира своята верига за доставки. Освен това с разширяването на пазара за електромобили, общите поръчки за Model S и X са се увеличили с над 50%. Това определено осигурява водещо място за Tesla.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (36)

  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • ivoykov Reply

    Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

    January 3, 2017 at 4:09 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Schanev Reply

    Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството…

    January 3, 2017 at 5:04 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • Bul_gar Reply

    Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

    January 3, 2017 at 5:21 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm
  • vesi4 Reply

    За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

    January 4, 2017 at 6:59 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *