110% ръст в доставките регистрира Tesla през първото тримесечие на 2019
Tesla публикува резултатите си за първите три месеца на 2019.
“Специалистите” от Wall Street, разбира се, не пропуснаха да сипят малко солчица на Tesla и веднага се фокусираха върху “проблемната” част от статистиката, което сравнително бързо свали акциите на компанията с 10%.
Tesla регистрира ръст от 110% в доставките спрямо същия период на 2018, но това за което ги погнаха от Wall Street беше спад от 31% спрямо последните три месеца на миналата година.
През първите три месеца на тази година Tesla e произвела общо 77,100 електромобила, от които 62,950 са били Model 3 и 14,150 Model S и Model X.
В своя защита от Tesla споделиха, че една от основните причини е забавянето с пускането на Model 3 в Европа и Китай, което е било съпътствано от различни видове предизвикателства.
Поради тези забавяния в момента още близо 11,000 електромобили на Tesla са на път към своите нови собственици, но те ще бъдат отчетени като доставки във второто тримесечие на годината.
От компанията също така споделиха, че докато новата фабрика в Китай не заработи производственият капацитет ще надвишава този на доставките, тъй като те се извършват само от Калифорния на този етап.
Производственият капацитет на Model 3 не се е увеличил през последните няколко месеца и продължава да се върти около 5,000, но въпреки всичко от Tesla остават оптимистично настроени, че до края на тази година ще успеят да доставят 360,000-400,000 бройки Model 3 в цял свят.
Model 3 продължава да държи лидерска позиция по продажби в САЩ в своя сегмент, а през изминалия месец се нареди на първо място по продажби и в Норвегия, където бяха регистрирани над 5,300 бройки.
През март са били регистрирани и 2,367 бройки Model 3 в Германия или общо 36% от всички нови регистрации на електромобили.
В Холандия са били доставени 2,195 Model 3 коли през март, но най-сериозен растеж на продажбите е имало в Швейцария, където през първите три месеца на тази година са регистрирани повече Tesla коли (1,597) отколкото през цялата 2018 (1,462).
Comments (27)
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Двойно по малко модели S/Х спрямо същия период миналата година. Странно, много рязък спад.
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
Според някои хора е заради дългоочаквани промени, които се очакват по тези модели. Ще видим сега, след като обявиха, че Model S и X ]ще бъдат с нови електромотор като на Model 3, дали ще има промяна.
Пък и вероятно много хора се точат на Model 3 и разни други модели на конкуренцията, които се задават съвсем скоро
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.
И аз ги четох тези догадки, но не мисля че чакат по ефективния електромотор. Може пазара да се засища със скъпите версии Модел S и Х. Модел S май няма много предимства пред 3 освен големината. Вече дори М3 има по бързо зареждане и минава същите километри с един заряд.