Tesla промени и покрива – нов соларен покрив и двойна домашна батерия (видео)

tesla-nov-solaren-pokriv

Tesla промени и покрива – нов соларен покрив и двойна домашна батерия (видео)

tesla-nov-solaren-pokriv

В този блог: Tesla изненада света не само с един, а с куп нови соларни покриви.

На специално събитие за демонстрация на нови продукти в Universal Studios в Лос Анджелис, Tesla показа множество нови соларни покриви (не просто панели) с различен дизайн на плочки наподобяващи текстурно, тосканско и гладко стъкло…

Сега вече Tesla има всички инструменти за осъществяване на своето мото: Ускоряване на прехода на света към устойчива енергия.

  • Електромобили;
  • Стационарни батерии; и
  • Соларни покриви

Сигурни сме, обаче, че ще има и още.

Новият соларен покрив на Tesla е направен от текстурни стъклени плочки с вградени соларни клетки. С поглед от земята изглежда като нормален покрив, но отгоре плочките (където слънцето ги осветява) са като прозрачни.

Върху плочките има воден трансферен печат, за който по време на представянето Елон Мъск каза, че прави всяка от тях като “уникална снежинка” и няма да има два еднакви покрива. Шарките са такива, че с тези плочки новите соларни покриви на Tesla няма да се различават почти по нищо от тези, с които сме свикнали.

tesla_tuscan_solaren_pokriv

Ето и описанието на новата покривна соларна система от Tesla:

“Соларният покрив се състои от стъклени плочки с уникален дизайн и естетика за всеки дом, в които са вградени фотоволтаични клетки с най-висока ефективност. Покривът може да се аранжира в различни стилове, всеки от които е разработен така, че клетките в плочките са невидими. Може да избирате части от покрива си да съдържа скрита соларна технология и целият покрив все така да изглежда еднакво. Тези нови покриви седят красиво и ще осигуряват безпроблемно соларна енергия за домове, батерийни системи за съхранение на енергия и обратно към мрежата. Комбинирани с Tesla Powerwall, соларните покриви могат да захранват цял дом със 100% възобновяема енергия “.

Елон Мъск каза, че соларните покриви на Tesla ще издържат 2-3 пъти повече от традиционните и за демонстрация в кратко видео се вижда как три вида конвенционални керемиди или плочки се чупят от чугунена тежест, но соларната плочка на Tesla получава само леки пукнатини.

tesla_solarna_plochka_test_schupvane

В добавка към соларния покрив Tesla представи и новата Powerwall 2.0 стационарна система с двойно по-голям капацитет.

Обновената версия е със съвсем семпъл дизайн на бял правоъгълник със следните технически параметри:

  • Използваем капацитет 13.5 кВтч;
  • Разряд до: 100%;
  • Ефикасност: 90%;
  • Мощност: 7 кВт (пикова); 5 кВт (номинална);
  • Работна температура: -4°С до +50°С;
  • Размери: Дължина/Ширина/Дълбочина – 1150 х 755 х 155 мм;
  • Тегло: 110 кг;
  • Монтаж: На стена или под (външно и вътрешно);
  • Охлаждане: Течно;
  • Сертификат: UL и IEC;
  • Гаранция: 10 години;
  • Цена: $5,500.

Цената е малко по-висока от тази на предишната версия, но е буквално без пари, защото е с удвоен капацитет и инверторът вече е вграден в батерията и влиза в цената. Това си е прогрес: домашна 13.5 кВтч батерия с инвертор за $5,500.

Затова е съвсем разбираемо, че на тази цена Мъск очаква Tesla да продаде много повече Powerwall батерии отколкото коли, а доставките на Powerwall 2 започват през декември.

За соларните покриви, Tesla започва да приема заявки, но монтажите ще започнат следващото лято. На този етап Мъск отказа да даде информация за цената, като каза само (както е правел и преди), че цената ще е конкурентна.

Ето това са новите продукти на Tesla. Изглежда доста новаторски и за научиш повече просто иди на тази Tesla страница.

Ние пък се записваме за няколко Powerwall модула от новите, за да ги боднем на нашето ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ местенце. Ако ще правиш така и ти споделяй във форума, да заформяме отсега коментари по темата.

За накрая запазихме самото видео от представянето:

{youtube}Lfr12FTHwCs{/youtube}


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (45)

  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • iskren.dimov Reply

    Супер новина. Само не разбрах дали ще ги продават и тук в Европа, или засега ще е само в Щатите? Защото явно ще искат да си ги монтират те, но би трябвало по някое време следващата година да стигнат и до тук 🙂 .

    Една малка корекция за батерията, в сайта им пише че може да работи от -20 градуса по Целзии ( – 4 по Фаренхайт ), така че би трябвало да може да се ползва и тук без сериозни проблеми – https://www.tesla.com/en_EU/powerwall?redirect=no

    October 29, 2016 at 6:15 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • mumojem Reply

    Оп, благодарско за корекцията, абсолютно правилно – коригирано!

    Инфото за Европа като излезе ще го отразим веднагически 🙂

    October 29, 2016 at 6:36 pm
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • firesword Reply

    Бравос. Напълно затворен цикъл с качествени продукти – голяма стъпка напред!

    October 30, 2016 at 9:59 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Ангел Reply

    Тази система ще има ли достатъчен капацитет за зареждане батерията на електромобил?

    November 5, 2016 at 7:21 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am
  • Красимир Смилков Reply

    Тези соларни покриви имат ли подгряване за зимата да топят снега?

    March 10, 2017 at 11:26 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *