Tesla маха опцията за онлайн поръчки на стандартната версия на Model 3

red-tesla-model-3

Tesla маха опцията за онлайн поръчки на стандартната версия на Model 3

red-tesla-model-3

Поредната доза промени се случиха в Tesla през тази седмица и една от тях е свързана пряко с очакваната “евтина” версия на Model 3.

Повече от месец измина откакто Tesla обяви, че базовият Model 3 на цена $35,000 се задава, но от тогава насам нищо ново не се появи по темата. 

Днес Tesla обяви, че планира да премахне опцията Standard Range за Model 3 от онлайн конфигуратора.

Standard Range и Long Range Rear Wheel Drive ще бъдат достъпни само, като “нещо извън менюто” и ще могат да се поръчват по телефона или на място в салон на компанията.

Тези, които вече са поръчали базовия вариант на Model 3 ще получат Stanrard Plus версията, но със софтуерно ограничение на батерията.

Доставките на софтуерно-ограничените Standard Range Plus Model 3 започват през този уикенд и тези, които са си поръчали 3 Standard Range през март скоро ще могат да седнат в новото си возило.

Към тези промени добавяме и автопилот функцията, която вече ще се предлага като стандартна опция във всички Tesla коли. Това допълнително ще увеличи цената на всички модели, но от Tesla смятат, че по този начин клиентите ще получат повече стойност.

В случая с Model 3 добавката на автопилот към цената на Standard Plus версията оскъпява колата с $2,000 и прави крайната цена $39,500.

Model 3 вече ще може да се взима и на лизинг чрез различни програми, които Tesla планира да въведе, но компанията планира след края на лизинга да може да използва колите за споделени услуги тип Uber и реално няма да продава колите чрез тази програми.

Интересно е защо от Tesla казват, че няма интерес към базовата версия на Model 3 и тъй като този към другата е шест пъти по-голям те решават да прекратят предлагането.

Тази версия дори не стигна до реално предлагане и промотиране и звучи несериозно от тяхна страна да кажат, че не е имало търсене за този модел и затова те се отказват от него.

Доста хаотично се случват нещата в Tesla от началото на годината, така че остава да видим как тези и задаващите се други промени през тази година ще се отразят на целта им да произведат 400,000 електромобила.

Share this post

Comments (18)

  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Ако сега версия на М3 струва €40к колко ли ще струва след 7-8 години. Сега въртя 8к километра на година и автомобил почти не ми трябва, но след 7 год, ако електромобилите са на достъпна цена трябва да се метна на един.

    April 14, 2019 at 8:56 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Интересно е предвид плановете за голям флот от споделени Model 3, които да генерират допълнителни приходи. Според Мъск, за разлика от сегашните автомобили, колите на Tesla няма да намаляват стойността си с времето, защото ще получават допълнителни подобрения на софтуерно ниво и ще осигуряват възможности за използване на колата за докарване на страничен доход.

    April 16, 2019 at 5:18 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *