Tesla стартира мрежата от зареждачки по хотели и ресторанти в Европа

tesla-destination-charging

Tesla стартира мрежата от зареждачки по хотели и ресторанти в Европа

tesla-destination-charging

В този блог: Tesla Destination Charging програмата със 150 зарядни устройства като за старт.

От известно време се говореше за това и след като писахме за първите монтирани малки Tesla зарядни в Северна Европа, днес компанията официално обяви старта на мрежата в Европа

Destination Charging означава да заредиш там, където отиваш. Това е втората зарядна мрежа на Tesla, изградена по хотели, ресторанти, клубове и други подобни места, от малки и по-бавни зарядни устройства в сравнение със Supercharger зареждачките.

Тези устройства се казва Tesla Wall Connector и в Европа са с мощност до 22 кВт. На тях, Tesla Model S се зарежда изцяло за около 8 часа, ако е с едно бордово (10 кВт) зарядно или за 4 часа, ако има две (Dual Charger). От април 2016 г. мощността е вдигната на 11 кВт (съответно 22 кВт).

Как стана така, че в края на март имаше инфо само за няколко, а сега стартират официално с цели 150 обекта? Отговорът е много лесен. На съответната Tesla страница за Европа пише следното:

Отговарящите на изискванията обекти получават първите две Tesla стенни зарядни устройства безплатно, стига те да са монтирани на видими и удобни места.

Офертата е топ отвсякъде, но все пак е важно да уточним, че разходите по монтажа се покриват от получателите. В Европа обикновено те са по-големи от стойността на самите устройства, които в щатите бяха намалени от $750 на $500. Точната цена за Европа в момента не ни е известна. Обектите поемат и разходите за електроенергия.

Тази мрежа се развива много бързо и очакваме в Европа до няколко години да има хиляди обекти с малки Tesla зареждачки. Можеш да кандидатстваш със своя обект за такива и е твърде възможно стенни Tesla устройства за зареждане да се появят в България преди Supercharger обектите.

Ето линк към страницата на мрежата, а тук можеш и просто да дадеш препоръка за подходящо място.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • vdiv Reply

    Те европейските сигурно са трифазни и като са с Менекес тип 2 може би работят и с други електромобили. Ако това е така предполагам че от ВсичкоТок може да проучат колко са конкурентни с домашно-произведените и да напишат едно ревю 🙂

    April 26, 2016 at 2:33 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am
  • mumojem Reply

    Вероятно ще се намери някой да пробва, като този човек, който го е пробвал в щатите и зарежда BMW i3 на Tesla зарядно. Но във видеото се вижда знакът Само за Tesla зареждане, значи е нарушение. Технически дали са го ограничили някак (софтуерно) през Тип 2 контакта, също трябва да се изясни.

    Сега с новата цена от $500 откъм цена поне малките зарядни на Tesla са супер конкурентни, а от към качество – едва ли са с компоненти с не добро качество.

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=VFEJyqGErag[/video]

    April 26, 2016 at 6:53 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *