Tesla започна да произвежда батериите за Model 3

tesla-panasonic-2170-bateria

Tesla започна да произвежда батериите за Model 3

tesla-panasonic-2170-bateria

В този блог: По-големите 2170 клетки вече в производство.

Днес Tesla обяви, че е започнала производство на новите клетки за литиеви батерии в Гигафабриката, които ще се използват в супер очаквания Model 3 и в стационарните системи за съхранение на енергия на компанията…

Новият формат е с диаметър 21 мм и дължина 70 мм и е с по-висока енергийна плътност от добре познатите ни 18650 клетки използвани в електромобилите на Tesla сега.

2170 клетките са съвместна разработка на Tesla и Panasonic и производството им тръгва още достатъчно време преди да започнат да сглобяват Model 3, което се очаква след средата на годината. Логично е, защото през есента на 2016 г. Елон Мъск каза, че очаква компанията му да продава много повече стационарни батерии отколкото електромобили.

Гигафабриката расте постоянно и вече изглежда доста голяма, но в прес съобщението за новите батерии Tesla казва, че това все още са няма и 30% от окончателния строеж. А според Елон ни трябват стотици такива фабрики…

Share this post

Comments (27)

  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • PETROV Reply

    Елон каза, че за цял свят са нужни само 100 /не стотици/ гигафабрики /като тази която строи Тесла/ за да се преустанови напълно използването на конвенционални електроцентрали и да се премине само на слънчеви централи и батерии за тъмната част на денонощието.

    January 4, 2017 at 10:54 pm
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • Златански Reply

    Ще има ли скоро (чува ли се нещо в ефира) в източна Европа стационарни батерии?
    Не само на Тесла, и други производители също обявиха 15-а год. за успехи само дано да не са маркетингови изстъпления.

    January 5, 2017 at 7:37 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am
  • nedij Reply

    много ми е чудно защо останалите големи автопроизводители “спят” дълбок сън все още и са на етап “обещаваме”!?! Явно е изключително трудно да навлезнат младите умове в големите компании, за да преминем от епохата на обещанията (и рядко изпълнението им) на епохата на действието и доказването на успешните идеи!
    … интересно защо не правят още телефони с шайба!?!? 🙂

    January 5, 2017 at 11:35 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *