Model X зарежда по-бавно от Model S

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #34626

    Говорих си с един пич от Tesla Motors, от официалната им поддръжка, относно зареждането на Model X.
    Оказа се че максималната мощност на която може да зарежда е 16.5 kW. Model X има само един onboard charger и не може да се конфигурира с втори.

    Максималният ток на фаза е 24А.
    На 220V максималната мощност е 5.5 kW. На трифазен 380V максимално 16.5 kW.
    Така Model X би се заредил от 380V / 24А за 5 часа и половина.

    За зареждане от Supercharger и CHAdeMO няма разлика – и двата модела зареждат на пълната мощност която е налична.

    Тоест, Model X има с 50% по-мощен charger от стандартен Model S (без dual-charger), но това е. Не може да се upgrade-ва повече.
    Upgrade-нат Model S с dual-charger (специална поръчка и +€1,900) зарежда по-бързо от Model X.

    Поздрави

    #34638
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    И беше повод за недоволство в края на миналата година като започнаха да получават първите Model X това с едното зарядно. В един момент се появиха някакви неща, че има скрита опция за второ някъде при конфигурурането. На картинката както е изглежда, че просто няма място за второ като при S, където е хоризонтално.

    model-x-charger.png

    Това е от тук https://www.teslamotors.com/sites/default/files/pdfs/2016_Model_X_Emergency_Response_Guide.pdf

    #34650
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    И беше повод за недоволство в края на миналата година като започнаха да получават първите Model X това с едното зарядно. В един момент се появиха някакви неща, че има скрита опция за второ някъде при конфигурурането. На картинката както е изглежда, че просто няма място за второ като при S, където е хоризонтално.

    model-x-charger.png

    Това е от тук https://www.teslamotors.com/sites/default/files/pdfs/2016_Model_X_Emergency_Response_Guide.pdf

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.