Говорих си с един пич от Tesla Motors, от официалната им поддръжка, относно зареждането на Model X.
Оказа се че максималната мощност на която може да зарежда е 16.5 kW. Model X има само един onboard charger и не може да се конфигурира с втори.
Максималният ток на фаза е 24А.
На 220V максималната мощност е 5.5 kW. На трифазен 380V максимално 16.5 kW.
Така Model X би се заредил от 380V / 24А за 5 часа и половина.
За зареждане от Supercharger и CHAdeMO няма разлика – и двата модела зареждат на пълната мощност която е налична.
Тоест, Model X има с 50% по-мощен charger от стандартен Model S (без dual-charger), но това е. Не може да се upgrade-ва повече.
Upgrade-нат Model S с dual-charger (специална поръчка и +€1,900) зарежда по-бързо от Model X.
Поздрави