Всички BMW-та на ток! К’ва стана тя…

Всички познати и бъдещи модели на BMW, ще имат и хибридна, или електрическа версия.

Всички BMW-та на ток! К’ва стана тя…

Всички познати и бъдещи модели на BMW, ще имат и хибридна, или електрическа версия.

BMW i3 е вече в продажба; подготвя се i5 (конкурентен на Tesla Model S) и електровариант на познатия X5!
В този блог: От BMW потвърдиха: скоро от всяка серия, ще има електрически или хибридни варианти!

Отново изказване от високопоставен BMW-мениджър, предизвиква коментари и внимание към марката; директорът на производството в компанията – Херберт Дис, заяви пред колегите от Autocar, че ‘ … електрификацията ще бъде основен елемент в това, което правим, при разработването на всеки от моделите занапред. Това означава хибрид, зареждаем хибрид или електрически вариант във всяка серия BMW!

По-нататък в изявлението се казва, че това е единственият начин, за постигането на строги регламенти за вредните емисии в бъдеще и гарантиране на спазването им.

Ние планираме зареждаем хибриден вариант, за всеки от моделите в производството ни.” – добавя Петер Волф, шеф на производството на големите модели. “До момента, в марката имаме пълни хибриди от серия 3, 5 и 7. Електрическите i3 и i8 са вече факт. Това, над което работим в момента, е също много интересно: Х5 eDrive, но с тотално нова плъг-ин концепция, тъй като батерията (при Х5) ще е по-специфична“.

Да, това вече ще е интересно – Х5 е доста добре ‘пазарно’ приет и вероятно, ще е по-‘лесносмилаем’ за феновете на марката. Електрическото задвижване може да се приема като екзотика, но все пак виждаш кола, която няма да ‘стряска’ новаторски, като BMW i-моделите.

Двамата директори обясниха, че първо тези нови, електрически варианти, ще се предлагат в Европа, тъй като тук нормите и стандартите за регулация на отделяните вредни емисии, са доста по-строги от останалата част на света.

Модулният комплект и технологията разработена, и наложена при i3, и i8, ще бъде модел, и основа при електрифицирането на другите модели BMW. Конкретно i8 показа, че може да се постигне ‘вредно’ отделяне, по-малко от 50 гр/км и това ще се налага като норма, и в останалите серии на марката.

Последното интересно твърдение от баварския производител бе, че продължава разработката на голяма батерия, за голям седан – конкурент на Tesla Model S – който ще се титулува i5.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *