Фейслифт, 200 км пробег и по-мощен мотор за VW e-Golf от есента

vw-e-golf-zariadna-stancia-elektromobili-bg

Фейслифт, 200 км пробег и по-мощен мотор за VW e-Golf от есента

vw-e-golf-zariadna-stancia-elektromobili-bg

В този блог: Volkswagen увеличава мощността и пробега на електрическия Golf.

По време на Formula E Берлин през изминалия уикенд, Д-р Фолкмар Танебергер от VW е казал пред журналисти, че по-късно тази година капацитетът на батерията на VW e-Golf ще бъде увеличен с 48% до 35.8 кВтч…

Освен по-голямата батерия e-Golf получава и 120 кВт електромотор (сегашният е с мощност 100 кВт). С тези нови показатели реалният пробег се очаква да е около 200 км с едно зареждане. Electrive.net пише, че в допълнения към технически подобрения, от есента VW e-Golf ще бъде променен и оптично.

Настоящата батерия е с капацитет 24.2 кВтч, съставена от 25 амперчаса клетки, докато новите ще са с номинален ток 37 амперчаса. С идването на новата батерия, обаче, старата отпада – Volkswagen ще предлага само подобрения вариант на електромобила с повече пробег.

Това е чудесно, но не и разочароващата новина, че бордовото зарядно остава с мощност 3.6 кВт, което прави AC зареждането на e-Golf много бавно. Причината е в оптимизиране на разходите – по-мощните зарядни устройства са по-скъпи и компанията не желае да увеличава разходите по производството на модела.

Но за сравнение, повечето от останалите сравними електромобили на пазара имат поне двойно по-мощно зарядно – 6.6 или 7.4 кВт. Изключение правят първият Tesla Model S (с 10 или 20 кВт), обновения Model S и Model X с до 16.5 кВт, както и Renault ZOE и Smart ED (опция) с 22 кВт.

Във Volkswagen засега очевидно предпочитат да залагат на DC зареждането с CCS стандарт, вместо да подобряват AC опцията. Предстои да разберем дали този ход е правилен.

Информация за базовата цена на e-Golf с новите параметри все още няма.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (63)

  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • JulianoG Reply

    Те хората си смятат зарядните според масовия западноевропеец, който зарежда в гаража или пред къщата си. Тези като нас в голеееемите блокове само разчитаме на по-бързо зареждане.
    Интересно ще ми е да коментирате ситуацията с Фулчарджър, които сякаш изчезнаха – приложението не им работи, регистрацията на сайта им е невъзможна… Една от зарядните им ми беше единствения шанс да се зареждам по моя маршрут и май няма да се мятам на Prius Prime скоро.

    PS. Model S също вече е само с опция за ъпгрейд до 16,5 KW зарядно. Вариантът с 2х11 KW зарядни отпадна с фейслифта.

    May 23, 2016 at 9:54 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Ситуацията с Фулчарджър повече от това, което пишеш – не знаем. Просто всичко е точно така. Ние полагаме усилия нашите зарядни станции да подкараме и да работи системата без подобни сривове.

    Това с отпадането на 2 х 11 кВт за Model S не го знаех – всъщност знаех, че точно с фейслифта идва, та това ми е нова информация.

    Пообъркал съм се :)…

    May 23, 2016 at 9:58 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • mumojem Reply

    Мда, в конфигуратора излиза точно така – 11 кВт стандартно и 16.5 кВт High Power опция – егати хай пауъра :):)

    May 23, 2016 at 10:00 pm
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • Bul_gar Reply

    За трифазното са понижили максималния ток от 32 на 24А. Аз се надявах да повишат мощността на зареждате с променливо напрежение на 23-24кВт, защото и без това по-висока рядко може да се намери.
    Коя е най-мощната постоянно токова зарядна станция в централна България за хората пътуващи София-Варна?

    May 24, 2016 at 9:22 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Няма такава зарядна станция още – скоро ще има блог и форум тема с въпрос къде да сложим първата 50 кВт DC зареждачка. Засега се обмисля Ябланица, но всеки ще може да си да де предложението. Но обсъждането може да го задействаме направо в новата страница на Клуб КарамЕЛ, където ще има много възможности за дискусии включително в отделни групи при желание.

    May 24, 2016 at 9:31 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • mumojem Reply

    Да бяха задържали 2х11 кВт опцията щеше да е прекрасно – на Model S това си е четвърт батерия за час, което може да е повече от 100 км пробег. Много е кофти това дето свалят AC мощността – затова ЗОЕ е моят електромобил – с 22 кВт бордово зареждаш за час AC и минаваш 150 км. Пълното DC зареждане (на кола като LEAF) пак си отнема 40 минути, та разликата не е фрапираща.

    May 24, 2016 at 9:34 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am
  • Bul_gar Reply

    Определено Ябланица е много добър вариант.

    May 24, 2016 at 10:36 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *