VW e-Golf в пъти по-продаван от другите електромобили в Норвегия

vw-e-golf

VW e-Golf в пъти по-продаван от другите електромобили в Норвегия

vw-e-golf
В този блог: Статистиката на EV Sales за февруари 2015 показва 839 броя продадени Volkswagen e-Golf.

Продажбите на електромобили в Норвегия продължават да изумяват, с 2,235 регистрация на електрически коли през февруари 2015 г. Това прави около 20% от общите продажби на коли, като 18% от тези 20 са изцяло електрически модели…

VW Golf е сред най-популярните коли в Норвегия и беше само въпрос на време продажбите на електрическия вариант да литнат нагоре. Толкова нагоре, че през февруари 2015 са близо два пъти повече (839) от тези на стандартния Toyota RAV4 (450).

Ето точните продажби на електромобили в Норвегия за февруари според Хосе Понтес, който поддържа блога EV Sales:

  1. Volkswagen e-Golf – 839
  2. Tesla Model S – 321
  3. Nissan Leaf – 247
  4. Volkswagen e-Up! – 160 (очакван)
  5. Mitsu Outlander PHEV – 150 (очакван)

След първите пет в класацията се нареждат още Audi A3 e-tron (плъгин хибрид) – 134; BMW i3 – 126, Renault ZOE – 54, KIA Soul EV – 45 и др.

Tesla Model S се връща нагоре в класирането по продажби след слабия януари, когато имаше закъснение на доставки заради лоши атмосферни условия и други причини. С 321 продажби Model S задминава Nissan LEAF (247), който след 4 години (лидерство) на пазара изглежда започва да отстъпва на по-нови предложения като e-Golf.

Покрай e-Golf и скорошното попълнение Audi A3 e-Tron тръгва нагоре, въпреки че сравнението не може да е директно, защото A3 e-tron не е 100% електрически. BMW i3 се представя по-добре от Renault ZOE, а Kia Soul EV набира скорост, но още е далеч от първенците.

Интересно е да видим какви ще са резултатите през март и след това през април с пролетното раздвижване. В България засега има две пречки да правим подобна статистика – продажбите на електромобили все се бавят, а статистиката от КАТ струва по 100 лв на ред (марка)…

От: EV Sales

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (18)

  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Veselin Reply

    100лв на маркаo.0
    Значи затова не мога да намеря никаква статистика за продажбите на електромобили в българия.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ъхъ… 🙁

    Ето малко инфо от новата [B]”Иновационна стратегия за интелигентна специализация”[/B] на България за периода до 2020 г.,:

    “Kъм 31.12.2013 г. у нас са регистрирани за движение по пътищата общо 366 електрически (ЕПС)”

    С новите през 2014 г., сред които съм и аз с Туизи, да кажем че около 400 (надявам се).

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *