Според споразумението, EVO Electric ще се занимава с дизайна и производството на генератори от своята усъвършенствана Axial Flux технология, докато MAHLE Powertrain ще отговаря за разработката, развитието и производството на двигателя, както и за цялостната интеграция на системата. Понастоящем двигателят се доразработва в Нортхамптън, Англия.
Удължителят на пробега е разработен да оптимизира разхода на гориво в различно условия на шофиране. Той включва аксиални мотори, които използват дисков ротор, поставен между два дискови статора. Това увеличава въртящия момент при високи обороти, подобрява охлаждането е ефективността. Друга ключова функция е маслената система, която позволява вертикално или хоризонтално монтиране на двигателя, а цялата система тежи 70кг.
EVO Electric вече е получила поръчки от редица водещи автопроизводители, сред които Jaguar Land Rover, Nissan и Lotus.
[Източник: TheGreencarWebsite]