В този блог: BMW i3 е супер динамична кола, но с пробег от около 130 км икономичният режим на каране може да ти е много полезен.

Имаме първо видео кръгче с BMW i3, направено в Болоня от нашия приятел Емо и докато нагласяме клипчето и изчакваме още някои детайли, решихме да направим един блог за еко режимите на i3, че ни стана интересно как работят след отзива на Емо за колата. Според него, ECO PRO режимът не спъва колата откъм мощност, а просто "разтегля" ускорението. Ограничения обаче има, а в "плюсовия" вариант, макар и да не му отива на името – сериозни...

В този блог: Не си приличат много, но някои хорат намират за интересно да сравнят Tesla Model S P85 и BMW i3.

"Отворена работа" са тези двете – BMW i3 като седнеш отпред, с цялото това широко пространство и смелостта на BMW с новаторския дизайн, а Tesla Model S с това, че е създадена от много отворени хора, дръзнали да поставят 17" екран вместо централна конзола. Как ни хрумна да ги сравняваме? Едно Youtube клипче с такова неангажиращо потребителско сравнение ни хвана окото, точно с това, че на някой му е хрумнала идеята да сравни тези два доста различни електромобила...

В този блог: Ако се продават повече "чисти" i3, явно пробегът е достатъчен, ако REx, значи хората търсят повече.

Официално пробегът на електрическия i3 е закован на 130 км в щатите. Пак так небезизвестният ресторантьор от Ню Йорк, Том Малогъни, очаква своето BMW i3 REx, след като участва с години в тестовите MINI E и BMW ActiveE програми. Според Том, от продажбите на двата вида i3 зависи с колко пробег ще са следващите BMW електромобили...

В този блог: Масовият електромобил на Tesla Motors няма да се казва Model E.

Преди време се чудехме какво ще пише пред Model E, но сега вече е ясно, че няма да е Tesla...

В този блог: Според ADAC при тази скорост Tesla Model S харчи почти 32 кВтч/100 км.

Колата една и съща, пък такива разлики – в Америка отчитат 20% по-нисък разход на Tesla Model S P85, отколкото ADAC в Европа...

В този блог: Заводът на Nissan в Барселона вече сглобява изцяло електрическия ван, в пътническа и товарна версии.

Като за начало e-NV200 ще се предлага на 20 пазара, но като у нас още не сме видели LEAF, който се продава от декември 2010, ще е много интересно да сме сред 20-те. Ако не друго поне се произвежда в Европа и след като вече има Renault Kangoo Z.E. в България, e-NV200 колко му е да дойде ;)...

В този блог: Със само 100 долара повече от i3, B-Class ED стартира първо на американския пазар.

Новината за цената на електрическия B-Class в някои сайтове започваше с Breaking, но тя беше до известна степен предвидима. Кога ли не сa се гонели като котка мишка автопроизводителите и след като вече знаем, че базовата цена на BMW i3 в щатите е $41,350, беше ясно, че и B-Class ED ще тръгва някъде от там...

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения