Така освежен Mitsubishi Outlander плъгин хваща много повече окото (видео)

Хибриди

В този блог: С доста по-модерен вид и нови материали в интериора Outlander PHEV може да стане още по-голям хит.

И в сегашния си вариант е супер търсен, но това, което виждаме от снимките като освежаване, може да направи плъгин хибрид версията на Mitsubishi Outlander супер търсено 4WD возило. Не си падам особено по SUV моделите (което не е задължително да отразява мнението на целия екип на eCars.bg), но бъдещият Outlander ми допада, а има и още един коз – от Mitsubishi казват, че са поработили върху качеството на материалите вътре...

Този нова версия на плъгин хибрида ще бъде показана на започващия скоро автосалон в Париж и очевидно е супер подобрение откъм дизайн (за материалите ще видим, като го пробваме).

Това ново предложение наистина хваща доста повече окото от настоящата версия, без самото купе да е променяно. Радиаторната решетка е с нов плътен дизайн, а фаровете са й като естествено продължение. Х-формата с новите черни и хром акценти придава доста модерен вид и това не е само отпред.

Задната част също е супер пипната, с голям червен стоп по цялата ширина и доста по-агресивен изглед. Интересно е, че отворите за ауспусите изглеждат като декоративни (с капачета).

Задвижващата система все така се състои от 87 кВ 2.0 бензинов двигател и два електромотора от по 60 кВ (за предната и задната ос), както и батерия с капацитет 12 кВтч.

С нея изцяло електрическият пробег е 50-55 км, но тук следва нещо, което си струва да напомним – вероятно често ще виждаш на различни места да пише, че Outlander PHEV харчи по 1.9 л на 100 км. Това е лабораторен тест и не отговаря на реалността – нашият тест през 2013 г. беше само за една кратка обиколка на старото летище на Мюнхен, но по интернет се намират подробни тестове, от които се разбира, че реалният разход е 4.7 л/100 км.

Но и това е постижимо само, ако имаш пълна батерия, за първите 100 км, защото половината са на ток. След изчерпването на заряда в нея, само на бензин Outlander PHEV вече харчи по 7/100, което пак е икономично за бензинов SUV, но все пак не очаквай разход от 2 литра на 100 километра. Бензиновият двигател също може да зарежда батерията чрез генератор.

Сега остава да видим кой първи ще конкурира Mitsubishi с подобна 4WD машина, способна да минава по 50 км на ток. На ум сега идва само Volvo XC-90 плъгин хибридът (обаче от 2016 г. и до 40 км пробег на ток) – ще има и BMW X5 такъв, но с пробег на ток по-скоро 20-30 км (и макс. скорост на ток до 60 км/ч, срещу 120 км/ч за Outlander). За голям град това е недостатъчно. С 50 км Outlander е по-добър в това отношение и близо 35,000 продажби в Япония и Европа за няма и две години го доказват многозначително.

Ето три възможни сценария с тези 50 км на ток спрямо ежедневния ти пробег:

  • Ако караш до 30 км дневно ще е само на ток срещу разход от около 60-70 ст.
  • При 80 км дневен пробег ще харчиш 1.3 лв за ток (нощна тарифа) плюс 2 литра гориво.
  • На дълго, след първите 100 км вече го смятай по 7/100 разход.

С новите акценти от тъмен лак и тези чудесни червени седалки на снимките Outlander може да привлече много повече клиенти и да измъкне такива от други марки. Надявам се да имаме възможността да го видим на живо и да го пробваме по време на eCarTec Мюнхен, за да видим дали не особено доброто впечатление от интериора на сегашния вариант, добито миналата година, ще се разсее.

Дали ще е конкуренция на Tesla Model X? Съмнявам се. С изцяло електрически SUV с пробег над 400 км (и безплатно зареждане) ще е цяло чудо някой друг да се похвали в следващите две-три години.

П.П. Оставям си вратичка, че все пак може да ме оборят ;).

За повече и по-големи снимки виж Outlander галерията на World Car Fans

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари